Kenia

Gestart door ¤Gea¤, 27-01-2010 06:44:19

Vorige topic - Volgende topic

¤Gea¤

Zoals sommigen misschien wel weten, ga ik 17 februari naar Kenia met een groep tandartsen, assistentes, mondhygienistes en planners. We gaan op een school 1100 kinderen tandheelkundige hulp bieden, ook de lokale bevolking, ouders en leerkrachten kunnen langskomen.

Heel dringend ben ik op zoek naar zoveel mogelijk kleine ( dus echt kleine) knuffels. Weet iemand ergens nog een partij liggen, of heeft iemand connecties bij een knuffelfabrikant, laat het me weten.

Groetjes Gea

pooh

ik kan je helaas niet helpen aan knuffels, maar ik zie wel dat marktplaats ook grote partijen knuffels aanbiedt.

Misschien wat sponsoring opstarten en van dat geld zo'n partijtje opkopen?

Succes ermee!

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

macdriver

heb er hier nog een hoop liggen dus bij intresse effe mailen

macdriver

geen intresse meer in de knuffels of heb je je pb nog niet gecheckt

855-Champagne

Ik heb alleen me zelf in de aanbiedieng  ;D

hvdmountain

Citaat van: 855-Champagne op 02-02-2010 23:17:09
Ik heb alleen me zelf in de aanbiedieng  ;D
Citaat van: ¤Gea¤ op 27-01-2010 06:44:19
Heel dringend ben ik op zoek naar zoveel mogelijk kleine (dus echt kleine) knuffels.

EdenAli

Kom op jongens dat moet tocht te regelen zijn?
Ik kan me een uitzending van GIEL herinneren dat er geloof ik een container vol ergens die kant is op gegaan.

Ik heb er wel wat hebben liggen en bij de kringloop hebben ze zat.

Mail maar

macdriver

2 zakken vol happy meals hier liggen pb gestuurd maar nog geen reactie
zijn allemaal kleine knuffeltjes en wat andere spulletjes maar leuk om weg te geven en het meest zit nog in zakjes :eusa_whistle:

¤Gea¤

Hoi Hoi,

Late reactie, maar daar ben ik weer:) Mochten er nog mensen zijn met kleine knuffels hoor ik het graag, het liefst via pb. Ik hoop een afspraak voor dit weekend met Mc te kunnen maken, dus die gaan in elk geval mee in mijn koffer:D
Tevens gaan daar al ruim 1100 pennen mee:D die heb ik voldoende nu. Met dank aan Boeijke !

Mocht ik teveel spullen bij elkaar krijgen kan ik dat ook een volgende keer meegeven, ze gaan gemiddeld 4 keer per jaar naar die regio.
Iedereen alvast bedankt!

Boeijke

Citaat van: ¤Gea¤ op 03-02-2010 18:10:50
Hoi Hoi,

Late reactie, maar daar ben ik weer:) Mochten er nog mensen zijn met kleine knuffels hoor ik het graag, het liefst via pb. Ik hoop een afspraak voor dit weekend met Mc te kunnen maken, dus die gaan in elk geval mee in mijn koffer:D
Tevens gaan daar al ruim 1100 pennen mee:D die heb ik voldoende nu. Met dank aan Boeijke !

Mocht ik teveel spullen bij elkaar krijgen kan ik dat ook een volgende keer meegeven, ze gaan gemiddeld 4 keer per jaar naar die regio.
Iedereen alvast bedankt!

Ruim 1200 ondertussen  ;)

Willem