verandering gas tank

Gestart door kobus, 02-02-2012 10:13:57

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: NinaPaul op 06-02-2012 19:08:37
Waarom doe je dan zo moeilijk?

Ik doe niet moeilijk.
Jij bent degene (voor zover ik zie ook de enige) die niet wil begrijpen, dat een duo tank niet groter of kleiner is dan een ringtank.  :eusa_wall:
Dat geld voor de buitenafmeting, maar ook voor de inhoud, simpelweg omdat de vorm anders is.
Dan kom je weer terug op het type tank zoals ik al in het begin zei, maar waar jij over moet gaan neuzelen en totaal niet relevant is in dit topic.
Een iets of wat snugger persoon, die weet waarover het gaat, had dat al begrepen uit de eerdere posts.

@ Kobus:
Citaat van: kobus op 02-02-2012 10:22:48
natuurlijk is het niet zo dat een ringtank een grotere inhoud heeft?

Nee, een ringtank is niet groter dan je duotank.
De oplossing die je zoekt, is een ufo tank.
Een ufo tank heeft dezelfde buitenafmeting als een ringtank, enkel door de vorm is de inhoud wél groter.

NinaPaul

CiteerIk doe niet moeilijk.
Jij bent degene (voor zover ik zie ook de enige) die niet wil begrijpen, dat een duo tank niet groter of kleiner is dan een ringtank. 
Dat geld voor de buitenafmeting, maar ook voor de inhoud, simpelweg omdat de vorm anders is.
Dan kom je weer terug op het type tank zoals ik al in het begin zei, maar waar jij over moet gaan neuzelen en totaal niet relevant is in dit topic.
Een iets of wat snugger persoon, die weet waarover het gaat, had dat al begrepen uit de eerdere posts.

Ik heb niet gezegd dat:
-een duo tank niet groter of kleiner is dan een ringtank.

Ik heb gereageerd op een stelling van een ander, dat JIJ dit betrekt op de topicstarter moet je zelf weten. Ik heb dat niet gedaan.
Lees wat er staat, niets meer, niets minder. Dus jij bent blijkbaar de niet zo snuggere persoon die dat niet kan zien.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

GeertG

Citaat van: lebowski op 06-02-2012 15:59:49
Citaat van: GeertG op 06-02-2012 13:01:25
Even voor de duidelijkheid.........(voor zover mijn kennis rijkt)

Voor een installatie met een verdamper (zoals ik die heb):
een tank met een inhoud van 77 liter is mogelijk zonder dat de bodem van de achterbak verhoogd wordt (en dan spreek ik uit eigen ervaring)
Welk merk en inbouwer heeft dit gedaan?

De LPG installatie is van Vialle. Of de tank nog ergens anders vandaan komt zou ik moeten nakijken (foto's in oude post)
In 2003 ingebouwd bij AISB in Baarlo. Hebben ook een zusterbedrijf AGP in Heerlen.

Advies is om een paar inbouwers (staan er genoeg genoemd op forum) af te bellen en vragen naar mogelijkheden.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

kobus

hallo allemaal,ik heb erg genoten van de discussie en ik heb begrepen dat ik een ufo tank zou moeten hebben.enig idee waar ik die op de kop zou kunnen tikken? gr kobus