Storingslampje Motorelectronica

Gestart door Arjenj, 29-01-2010 14:55:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjenj

Vanmorgen op een vrij lege snelweg probeerde ik even een paar minuten van mijn reistijd af te snoepen.... Met een gangetje van iets onder de 140 km/h had mijn dieseltje (2.5D uit '99), eerder geen enkel probleem. Ook deze keer ging het allemaal uitermate ontspannen, maar opeens ging mijn storingslampje motorelectronica branden. Dus meteen vaart minderen en eerste afslag eraf om even rustig wat dingen te kunnen testen en eventueel zelf even onder de kap te spieken. Zover kwam het niet want voordat ik de snelweg af was ging het lampje al weer uit...  :eusa_think: paar uur later kom ik (weer op een stukje snelweg) in de verleiding toch weer even iets harder te gaan rijden... dit keer om mijn lampje te testen... 130 km/h geen lampje... even volhouden... niets.... 140 km/h... geen lampje... even vasthouden... JA... weer datzelfde lampje... Terug naar 120 en niet veel later gaat het lampje ook gewoon weer uit.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

-D©©©L-

Ik denk een foutje in de motorelektronica,

Arjenj

Citaat van: -D©©©L- op 29-01-2010 14:59:31
Ik denk een foutje in de motorelektronica,
Prima dan ga ik die vervangen ;-)

-D©©©L-

Citaat van: Arjenj op 29-01-2010 15:00:31
Citaat van: -D©©©L- op 29-01-2010 14:59:31
Ik denk een foutje in de motorelektronica,
Prima dan ga ik die vervangen ;-)

Meld je even of het gelukt is ?  ;)

Nee, serieus. Denk dat je echt even moet laten uitlezen, het is kennelijk reproduceerbaar.