Elandrun 2010 04-04

Gestart door fbm, 31-01-2010 20:07:25

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Ja zo ging het vandaag ook ongeveer..

Kan men de zandloper ook vanaf de tribune zien?

janpeter

Citaat van: BartusKN op 04-04-2010 19:53:20
Waar is die regel gebleven met kentekens mogen niet zichtbaar zijn ? Zal mij een biet wezen maar kan best begrijpen dat er mensen zijn die niet willen dat hun kenteken zichtbaar is.

Ten eerste wist ik dit niet,en ten tweede zou ik niet weten hoe dit moet.
Maar anders haal ik de foto's wel weg.

pwassink

Vwb die hele tijdmeting en dergelijke heb ik begrepen dat we al blij moesten zijn dat er nog een elandrun was,
de groep die dit normaal netjes verzorgde had vrij kort voor het evenement bedankt en met de beperkte middelen die
er waren is er nog eea geregeld, Fokke zorgde er gedurende de middag nog voor dat er iets meer bekwaam commentaar kwam
en ik heb zelf uiteindelijk nog een tijdje staan vlaggen, ook daarvoor was te weinig volk.  

Gaat volgend jaar vast wel weer goedkomen, dit evenement blijft naar mijn idee althans toch een van de leukere eigenlijk elk jaar .

Goed, na deze overwegingen ..

Wij waren dus ietsje later ditmaal, en ik kwam terwijl ik het terrein opliep al een stralende Bart tegen,
die met een nog grotere grijns z'n Amazon presenteerde en mij tijdelijk t spraakvermogen een beetje ontnam,
Ik werd er stil van eigenlijk ..  ;D

Voor de rest weer heerlijk zitten bomen met een hoop be en onbekenden, hoop handen staan schudden,
tussen alle buitjes door van de vermaarde gehaktballen genoten, met plezier de diverse deelnemers bekeken
en de toch weer zeer uitgebreide collectie volvotypes voorbij zien schuiven.

Toen ik net een ritje voor junior geregeld had in de rally 940 met een instructeur als rijder kreeg ik het dringende verzoek
om op de betonnen veiligheidsheuvel plaats te nemen en als marshall, vlagger en pionnenrechtzetter te gaan fungeren,
iets wat eigenlijk toch nog best een hoop aandacht vereist, je moet ogen voor en achter hebben ..

Alleen had ik dus net Rik beloofd dat hij meemocht met de 940, dat werd even lastig,
of nee eigenlijk toch niet, Dirk nam de "pappa" taak even naadloos over en handelde
het hele 940 rallydeel even af. Ik zag even later mijn zoon al driftend voorbijschuiven in de 940,
ging eigelijk best wel hard en behoorlijk dwars af en toe maar hij had een lol ..  ;D

Plaatje van Jongeheer Wassink in de rally-940:

En Paps die de boel op "zijn" helft in het oog probeerde te houden :

Leuk evenement, en de paar kleinigheden die dit jaar nog wat stroef liepen
kunnen we volgend jaar vast met z'n allen nog wel helpen verbeteren toch ?  :eusa_clap:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

MichielMaas

Ik had niet mijn camera bij maar toch wil ik wat plaatjes plaatsen. Geen actie foto's, kan mijn phone niet echt aan. Gewoon wat sfeerpics.

Dikke spoiler van Jordy

En Speciale aandacht voor de Amazon van Bart en Claudia. Wow, wat een fan-tas-tisch mooie Volvo. Zo hoort ie te zijn, Grote complimenten, prachtige auto en heel veel fijne km ermee.

Leuke meeting waarin opvalt dat er voor een 850meeting weinig 850's op de baan te zien waren. Wel op de parkeerplaats natuurlijk.
Ik heb genoten en ben met gepaste snelheid weer naar Beesd terug gegaan.

Volgend jaar kom ik weer kijken.
MichielMaas

DirkT?

Michiel, het is volgens mij toch niet specifiek een 850meeting.......

Sem

Was ondanks het baggerweer toch een leuke dag!

Wel heeeeel weinig 850's S/V/C70's op de baan gezien... ook auto's die normaal ieder jaar aanwezig waren...
Nu kan ik niets zeggen, want die van mij stond ook gewoon geparkeerd.... daar moet volgendjaar dan misschien maar eens verandering aan komen.

Verder top!

Emiel

Was ondanks dat het erg koud was erg gezellig. Veel kunnen ouwehoeren. ;D

Was de eerste keer als niet deelnemer. Baantje zag er ook niet uitdagend uit dit jaar, lijkt ieder jaar minder te worden. Net als het aantal 850/X70 turbo rijders overigens...waren het er 2? Bassie en Sean?

Heb alleen maar kentekens gefotografeerd dus geen foto's hier. :azn:

Sem

Er gaat vast nu iemand over die kentekens beginnen.....  niet dat het mij uitmaakt..  ;)

Bigjelmo

Citaat van: Sem op 04-04-2010 22:44:45
Er gaat vast nu iemand over die kentekens beginnen.....  niet dat het mij uitmaakt..  ;)

IK heb ze heel even verwijderd, ik had er zelf niet zo snel bij stil gestaan.

fearless

Ook net thuis, was weer een erg gezellig dagje. Ondanks het weer vond ik het toch nog wel leuk.  ;D  After party was ook gezellig.  :eusa_dance:

Voor de foto makers. Mooie foto's.  :eusa_clap:  Die van mij komen van de week wel een keer.

Citaat van: MichielMaas op 04-04-2010 21:23:46
http://img638.imageshack.us/img638/1681/dsc09270tp.jpg
Dikke spoiler van Jordy

Van Johann.  :eusa_shhh:

850 Ra$ing

BartusKN ik zag er toevallig een hele mooie zwart/wit foto tussen staan van een 850, stond naast die van Ivo 8)
Verder zijn alle foto's super maar die sprong er toch wel uit.

Wachten is nog op de foto's van de wel bespoken man uit Zwolle.

Sem

Citaat van: Bigjelmo op 04-04-2010 22:50:41
Citaat van: Sem op 04-04-2010 22:44:45
Er gaat vast nu iemand over die kentekens beginnen.....  niet dat het mij uitmaakt..  ;)

IK heb ze heel even verwijderd, ik had er zelf niet zo snel bij stil gestaan.

Maakt mij echt niet uit, maar er zijn andere die er niet zo ever denken...  je kan de kentekens even deels weg painten..

(zo jammer om die mooie foto's niet te posten.. ;-)

MichielMaas

Citaat van: DirkT? op 04-04-2010 21:54:18
Michiel, het is volgens mij toch niet specifiek een 850meeting.......

Ik had het idee dat het een meeting was van de 850club Nederland.

Sem

Citaat van: 850 Ra$ing op 04-04-2010 22:54:17
BartusKN ik zag er toevallig een hele mooie zwart/wit foto tussen staan van een 850, stond naast die van Ivo 8)
Verder zijn alle foto's super maar die sprong er toch wel uit.

Wachten is nog op de foto's van de wel bespoken man uit Zwolle.

Hahaha... ik zit ook al de hele tijd te wachten, maar lees net dat we ze van de week wel een keer te zien krijgen... jammer..
Snik.. snik..

MichielMaas

Citaat van: fearless op 04-04-2010 22:54:03
Ook net thuis, was weer een erg gezellig dagje. Ondanks het weer vond ik het toch nog wel leuk.  ;D  After party was ook gezellig.  :eusa_dance:

Voor de foto makers. Mooie foto's.  :eusa_clap:  Die van mij komen van de week wel een keer.

Citaat van: MichielMaas op 04-04-2010 21:23:46
http://img638.imageshack.us/img638/1681/dsc09270tp.jpg
Dikke spoiler van Jordy

Van Johann.  :eusa_shhh:
Dan vergis ik me. Het is toch jordy die een klpd Volvo heeft en deze leek er ook een te zijn. ??