Elandrun 2010 04-04

Gestart door fbm, 31-01-2010 20:07:25

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: pwassink op 05-04-2010 10:30:32
Citaat van: Ludo op 05-04-2010 10:24:46
Citaat van: Dirk342 op 04-04-2010 23:43:17
Persoonlijk vind ik het genuil van / over de tijdmeeting dan ook hier niet op zijn plaats. Als men het beter kan, moeten ze het zelf maar eens organiseren / regelen.   

Waarom zou dat hier niet op z'n plaats zijn?, dit topic gaat anders over de Elandrun.
De organisatie heeft goed zijn best gedaan  :eusa_clap: , maar als men iets had laten weten, had er wellicht ook iemand iets kunnen doen, of tenminste tips kunnen aanbrengen.
Gisteren leek het zo'n beetje op wat we hier dagelijks tegenkomen, ik wil wel, maar kan niet.  :eusa_doh:
Voor een evenement als de Elandrun, hoort het simpelweg niet zo.
Als er niet voldoende middelen waren, hadden de andere clubs ook kunnen bijspringen, daar zal vast niemand moeite mee hebben gehad, maar je moet het dan wél weten.

Voor mij maakt het niet uit wie er wint, de 'sensatie' is veel leuker...  :P  :evil:
Volgend jaar weer mag het zonnetje wel weer schijnen...

Er is dus ook weliswaar nogal ad-hoc eea geregeld, maar een complete tijdmeting had niemand in z'n koffer liggen,
voor de rest was er na de middag in elk geval beter commentaar en tijden, weliswaar op basis van een nummer op de auto
wat bijkans onleesbaar is, maar beter dan niets. 

Maar t kan zeker beter dus als iemand hiervoor dingen kan regelen is dat zeker wenselijk, en een ploegje
enthausiaste mensen om wat hand en spandiensten te verrichten zal toch ook mogelijk moeten zijn
?

Tuurlijk !   :eusa_clap:

Ben

Moeten 'wij' dat dan volgend jaar maar oppakken Peter?

pwassink

Citaat van: Ben op 05-04-2010 11:16:26
Moeten 'wij' dat dan volgend jaar maar oppakken Peter?

K denk dat we best een bijdrage kunnen leveren, zowel in materiaal als in menselijk opzicht moet dat mogelijk zijn
en als je met een klein ploegje mensen diverse taken deelt is er meer dan genoeg tijd om andere dingen te doen.

Enige punt is , waar ritsel je een tijdmeting vandaan maar ook daar zal vast wel iemand aan kunnen komen ..   ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

Citaat van: Ludo op 05-04-2010 10:24:46
Citaat van: Dirk342 op 04-04-2010 23:43:17
Persoonlijk vind ik het genuil van / over de tijdmeeting dan ook hier niet op zijn plaats. Als men het beter kan, moeten ze het zelf maar eens organiseren / regelen.  

Waarom zou dat hier niet op z'n plaats zijn?, dit topic gaat anders over de Elandrun.
De organisatie heeft goed zijn best gedaan  :eusa_clap: , maar als men iets had laten weten, had er wellicht ook iemand iets kunnen doen, of tenminste tips kunnen aanbrengen.
Gisteren leek het zo'n beetje op wat we hier dagelijks tegenkomen, ik wil wel, maar kan niet.  :eusa_doh:
Voor een evenement als de Elandrun, hoort het simpelweg niet zo.
Als er niet voldoende middelen waren, hadden de andere clubs ook kunnen bijspringen, daar zal vast niemand moeite mee hebben gehad, maar je moet het dan wél weten.

Voor mij maakt het niet uit wie er wint, de 'sensatie' is veel leuker...  :P  :evil:
Volgend jaar weer mag het zonnetje wel weer schijnen...

Met het zonnetje ben ik het al helemaal met je eens Ludo, want het was gisteren af en toe toch nog best wel eens euh, fris zullen we maar zeggen :)  Ik heb even 2 stukjes uit je tekst vet gedrukt om het zo iets makkelijker te kunnen beantwoorden.  Kijk, als de organisatie er van uit gaat dat er mensen zijn die bijvoorbeeld toegezegd hebben etc. en die haken af sta je met je handen in het haar.  Je bent dus afhankelijk.  Het eerste zwarte gedrukt 'als men iets had laten weten' dan moet je als organisatie het zelf ook f (!) wel weten. 

Zolang daar geen duidelijkheid in is kun je gewoon niks.  ik ben het met je eens als ze dan uit nood wat mensen vragen dat iedereen (alhoewel) wel een handje wilt toesteken, frappant was echter dat tijdens de laatste rondjes Peter daar stond en wij nog met een groot aantal de pionnen etc. hebben opgeruimd. Je bent afhankelijk van vrijwilligers, weer, etc.  Als ik alleen al kijk naar het aantal mensen die gisteren hebben afgezegd omdat het weer slecht was / zou zijn.  Je valt dan als organisatie plat op je bek met het regelen van.  Misschien is het idd een idee, om dit 'over te nemen' door serieuze mensen van het forum / 850club / etc.  Jullie mogen mij er in ieder geval bij zetten bij dat lijstje.

sean850

Was gisteren een erg gezellige dag ondanks het weer  ;D
Heb alleen geen foto's gemaakt maar heb wel een filmpje die iemand anders van mij heeft gefilmd

http://www.youtube.com/watch?v=uJAw3VvfqcI

kwaliteit is niet optimaal maar geeft wel goede indruk van het verloop van het circuit voor de mensen die er niet bij konden zijn.

KIM

Ja, helaas waren er naar mijn mening te weinig 850's (ik was daar zelf ook schuldig aan).
Volgend jaar denk ik met de 740 te gaan; die waren helemaal niet op de baan te vinden!

Maar goed, ik heb wel een paar leuke foto's gemaakt die ik met jullie wil delen:

De diesel waar iedereen het over had:

Wat een topsound!

De echte Die-hard:

Complimenten voor je auto Schtutte!

Wat een waanzinnig gave wielen:

Denk je een origineel jasje aan te hebben...

Ben

Zo'n jasje had ik in 1968 al.
Les: bewaar wat niet stuk is, het komt weer een keer in de mode  :eusa_whistle:
(alleen zou ik er nu niet echt meer inpassen) :eusa_shifty:

fbm

Ja ja, met al die foto's heb ik het idee dat het toch weer een geslaagde dag was voor iedereen!  :eusa_clap:

Volgend jaar wil ik ook weer, kijk er nu alweer naar uit!

Ps: waar blijven die foto's van die beroemde fotograaf uit Zwolle?  :eusa_think:

fearless

Citaat van: fbm op 05-04-2010 15:10:19
Ps: waar blijven die foto's van die beroemde fotograaf uit Zwolle?  :eusa_think:

Nou vooruit dan maar, mijn 1e deel foto's.....

Deel 1, voor alle foto's hier klikken.

wat een drukte.  :eusa_think:

:eusa_shifty:

Deel 1, voor alle foto's hier klikken.

:)

schutten

Citaat van: DirkT? op 04-04-2010 18:21:21
Citaat van: janpeter op 04-04-2010 16:55:46
Die witte had een heel mooi geluid,wat voor een uitlaat is dat?

Ik gok een compleet JT Superflow 3" systeem.

Juist

mitsupiet

Net m'n computer terug, dus vandaar dat mijn reactie wat later is.
Geweldige dag! :eusa_dance:
Na een jaar of 8 te hebben toegekeken voor het eerst zelf gereden (met de 440 turbo).
Dit is toch veel leuker.
En wie had gedacht dat ik ook nog een cupje (tweede plaats) mee naar huis mocht nemen.
Dat de tijdwaarneming niet zichtbaar was heeft mij als rijder absoluut niet gestoord. Maar als toeschouwer is het toch veel leuker als je kunt zien wat er gebeurt.
Volgend jaar in ieder geval weer wat mij betreft.
Complimenten voor de organisatie. :eusa_clap:

Te hard geschrobt.......

Bartman

Wat een gaaf evenement. Super foto's ook.

henry classic v70

Citaat van: fbm op 03-04-2010 21:50:21
ik ga er helaas niet bij zijn, blijf veel liever bij mijn gister avond geboren zoon!  :eusa_dance:

vind het wel jammer, de elandrun is wel 1 van de leukste meetings!

ach, volgend jaar weer!   :D

Wel wat laat maar toch hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, geniet van deze tijd want dit is overigens wel een van de mooiste gebeurtenissen in je leven.
Volgend jaar gewoon lekker meenemen in de maxi-cosi ;D kan 'ie vast wennen aan het roffel-virus......
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

henry classic v70

Ziet er allemaal errug gezellig uit en natuurlijk weer allerlei mooie foto's, maar ja ook op 1e paasdag moet er gewerkt worden...........Volgend jaar hoop ik er ook bij te kunnen zijn (als toeschouwer)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

peteRRR

Mooie foto,s allemaal,ziet er stoer uit zo,n meeting,kep er al eens een paar rondjes gedaan met een 5 gt turbo :eusa_shhh:
En zo te zien viel het weer wel weer mee.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla