Opwaarderen van donateur naar lid?

Gestart door Johann, 09-11-2002 15:23:52

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

CiteerYep...
Hoi Johann,

gaaf project man! Ik heb nog een verslag van Jan Lammers in de autokampioen over een vergelijk tussen T5 station en een BTCC station. Daar staan ook een paar grote foto's in van de totale auto met alle bestickering en een foto van de motorruimte met een superluchtinlaat. Die foto is misschien sowieso wel leuk voor iedereen die zijn luchtinlaat wil aanpassen. Het is echt een megainlaatsleuf van +/-50 bij 75 centimeter!
Ook heb ik ergens nog een (niet afgebouwd) bouwpakket van de BTCC station. Als je wat wilt zien, moet je het maar zeggen dan neem ik het zaterdag mee.

gr. Edwin.  8)

Mellow_yellow

De BTCC 850 was een atmosferische motor en die aanzuigkelk stond vanachter de neus recht op het inlaatspruitstuk (max. ram-effect). Helaas kan dit met onze turbo-versies niet...

Johann

Ik heb Lammer in Thruxston, Engeland, zien rijden en de auto destijds van dichtbij bekeken maar ´t motorblok kon je bijna niet weer vinden want die stond lager en dichter tegen ´´t schutbord aan.

Joris_Scholte

Johann, even heel wat anders. Jouw 850 is ex-KLPD; zit er dan ook een achterruitenwisser op, of is die ook verwijderd? En zo ja, hoe hebben ze dat gaatje afgewerkt?

Johann

CiteerJohann, even heel wat anders. Jouw 850 is ex-KLPD; zit er dan ook een achterruitenwisser op, of is die ook verwijderd? En zo ja, hoe hebben ze dat gaatje afgewerkt?

Het dak is dichgemaakt en gespoten, ziet er redelijk netjes uit.
In de dakbekleding zit nog een gat waar de motor heeft gezeten.

Joris_Scholte

Ben benieuwd. Ik kom zaterdag a.s. wel ff kijken. Tenminste, je komt ook hè?

Walter

CiteerHet dak is dichgemaakt en gespoten, ziet er redelijk netjes uit.
In de dakbekleding zit nog een gat waar de motor heeft gezeten.

Dashboard ook weer veranderd?? In het kastje zat een laptop, en op de plaats van de radio zat het "bakkie".

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Edwin

CiteerIk heb Lammer in Thruxston, Engeland, zien rijden en de auto destijds van dichtbij bekeken maar ´t motorblok kon je bijna niet weer vinden want die stond lager en dichter tegen ´´t schutbord aan.

Klopt. De motor zat zo ver mogelijk tegen het schutboord aan en de versnellingsbak zit voor de motor. Dit voor een betere gewichtsverdeling. Het was overigens een 2-liter 300pk met maximaal 8500 (!) toeren.
Ik zie het project zaterdag wel.

gr. Edwin.  8)