Is ie mooi of is ie mooi!!!

Gestart door MartV70D, 13-01-2004 22:30:43

Vorige topic - Volgende topic

MartV70D

Ik had gelezen in het forum deel Optische tuning dat er extra lampjes bijgebouwd konden worden en tata!! ;D ;D hier het resultaat welliswaar geen twee lampjes per lampen stijl maar naar mijn bescheide mening is dit niet echt noodzakkelijk want dit ziet er gelikt uit ( vind ik zelf !!  :P).

Ook is het zo dat als je twee lampjes bij wilt bouwen, buiten het orginele afsluit rubber van de lamp wilt gaan en dat kan lekkages veroorzaken!!

-edit- formaat aangepast -edit-

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Entuscan

Bovenste extra lichten heeft iemand die ik ken in ze'n 850, staat trouwens ook de how-to hier van op het forum

Maar eigenlijk wil ik remlichten vanboven, maar dat blijkt moeilijker

Het blijft natuulijk een mooi zicht zo, stukken beter als origineel
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

MartV70D

Voor diegene die interesse hebben ik heb een aantal foto's gemaakt van hoe en wat om machtige resutaat :P voor elkaar te krijgen.

Mocht je dit dus ook in je v70 of 855 willen maken stuur een persoonlijk mailtje en ik zal proberen er een mooie presentatie van te maken en vervolgens deze op te sturen.

En volgens mij kun je er ook remlichten van maken maar volgens mij geeft dit wel problemen bij de APK!!

Mazzel!! 8) ;D

rogier

Het zou stoerder zijn als die lichten van boven naar beneden doorliepen. Maar het resultaat mag er zeker wezen!

855-Champagne

Hee kerst was toch al voorbij.

Guido_Smit

Mooi gemaakt, zo herken je al makkelijker de club(forum)leden zelfs in het donker  :)

Guido.

Raf

knap werk!

alleen mag het bij wel remlicht zijn ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

TTT242

Ja, prachtig, :tongue:

Enkel boven de onderste blok ontbreekt nog aan elke kant 1 lampje.
En als je enkel remlicht wil hebben, dan sluit je toch alleen het remlicht aan; als je ze alletwee wil gebruik je gewoon duplo-lampje.
Zo lijkt de auto veel groter in het donker.....
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Roy V70R

Gefeliciteerd Martijn,  mooi gelukt.
Dit heb ik een half jaar geleden al gedaan op mijn 850, krijg alleen maar positieve
reacties.

Groeten Roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R

CeeS 60

Ik vind het net iets te overdreven naar mijn mening. Ik vind het net op zo'n amerikaan/vrachtwagen lijken, die hebben ook overal lampjes. Zoals het origineel is herken je ze van verre in het donker. Maar alsnog dat vind ik ervan! :P

Edwin

Citaat van: Roy op 13-01-2004 23:44:07
Gefeliciteerd Martijn,  mooi gelukt.
Dit heb ik een half jaar geleden al gedaan op mijn 850, krijg alleen maar positieve
reacties.

Groeten Roy.

He Roy,

Heb jij alle "gaten benut" d.w.z. een rij lampen van boven naar beneden???
Zoja, FOTO!  ;D

gr. Edwin.  8)

Vogel

Ik ben ook klaar  8)

-edit- formaat afbeelding aangepast - edit
Forget the rest, Volvo is the Best

TTT242

Moet je nu voor die bovenste lampjes gaan boren in de lichtunit, of is er al een uitsparing voorzien?.
In welk soort fitting heb je het lampje gezet?

Ik ga de hele handel ook eens openmaken, maar dan is het wel moeilijk om tegelijkertijd even naar de doe-het-zelf zaak te rijden voor het nodige materiaal te halen ;D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Vogel

CiteerMoet je nu voor die bovenste lampjes gaan boren in de lichtunit, of is er al een uitsparing voorzien?.
In welk soort fitting heb je het lampje gezet?

Ik heb een universele fitting gehaald voor een BA9s "standlichtlamp"(4w)
Daarna unit verwijderd fitting afgetekend en gat geboord. Een doorvoer rubber in het gat en daarin
heb ik de fitting gestoken. (beetje vet eraan en hij glijdt er zo in ;D)
Aansluiten en klaar
Is dit voldoende info?

Forget the rest, Volvo is the Best