welke dynamo 850 T 5r

Gestart door cas, 01-02-2010 19:44:41

Vorige topic - Volgende topic

cas

dacht dat het geluid van de distributie kwam, maar aangezien die nu nieuw is, en het weer terug is, ga ik er maar vanuit dat dynamo of stuurpomp het veroorzaken. morgen even met een busje wd40 sproeien, en met een slangetje luisteren.   ;D

nou staan er enkele 850/v70/s70  dynamos op MP te koop. een 80 amp en een 120.

Welke zal er in de T 5R zitten?  stel de 80 amp. maakt het dan uit als ik er een 120 in doe. of krijg ik dan storingen.  ???

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

-D©©©L-

wepster

Citaat van: -D©©©L- op 01-02-2010 19:45:26
100 A hoort erop.

maar een 120A is beter dan merk je niet zo zeer de airco meer als die er in komt ;D

cas

ha! nou, maar een 120 neemt niet meer ruimte in, dat ik beugels moet aanpassen o.i.d.  airco hoeft niet. ik heb arko en open dakkie.

Ronald21

kies 120 zeker als je airco hebt  :eusa_dance:

mvg

cas

bij mij is meer de keuze voor een 120 omdat een 100 niet wordt aangeboden :-) en de 120 ziet er zeer netjes/zgan uit. pff. heb ik airco? weet ik eigenlijk niet. zou natuurlijk best kunnen. is dat niet standaard op een t 5r?

Thys

Die zit er wel in, maar of 'ie het doet... ;)

cas

okey, ik schijn airco te hebben :-)  LOL maar heb de auto ook pas paar maanden. en warm is het nog niet bepaald geweest. een 80 amp is dus niet te gebruiken. 

een 100 en 120 verschillen dus niet in omvang? anders maar gewoon de huidige wegbrengen voor revisie. hier in den haag vast mannetje voor op de beeklaan. voor 150 euro heb ik een verse. klaar in een dag.

cas

dubio.

Nieuw binnenwerk alles je weet het wel. 190 euro incl. om de hoek, garantie is perfect.

of 2ehands, ook 120 amp  30eu benzine, 2 uur reistijd, en 75 aanschaf.... 2e hands.  ziet er van buiten wel netjes uit. in garantie volgens mail. maarja, is weer 2 uur reistijd en hoop ellende dus die garantie is voor mij van deze zo goed als onbruikbaar.

wat o wat zal ik doen :-)!

NIETS voorlopig, net terug van mn local dynamoboer, dynamo laadt netjes en hij verdenkt de aircopomp en anders t stuurhuis.

ik ga er maar niets aan doen, het is maar een piepje. airco wordt wel koud overigens :-) dus die werkt wel.