Gerard Weber : Volvo V70R Velgen

Gestart door liebers, 02-02-2010 23:31:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nedtrain

Hallo, nou hier mijn ervaringen met replica velgen.
Vorig jaar mei bij Weber replica Nebula velgen gekocht.
Hierop zitten rondom van die sierboutjes.
Na de winter bleken deze nagenoeg allemaal verrot te zijn. Het chrome spatterde eraf en je ziet nu alleen nog vergane totaal verrotte boutkopjes. Binnen 1 jaar dus. Ik heb hierover gereclameerd. Weber dacht dat het aan de winter gelegen zou hebben (zout enzo) of dat ik ze misschien met vaseline had moeten insmeren.
Gekke gedachte misschien, maar moet een velg hier niet gewoon tegen kunnen???
In ieder geval nóg een keer aangedrongen, met als reactie, zeer vriendelijk, dat wel,  wij kunnen niets voor u betekenen... Ik heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld, en ben benieuwd naar de uitkomst.

Maarreuh... mijn ervaring met replica's... niet goed.
Liever stokouwe Volvo's dan 1 nagelnieuwe Sjanghai "made in germany"...

Groeten, Corné
850 2.5-10v 1994 Estate, Rood.
C40 Recharge Twin, Fjord Blue

UserID6342

Citaat van: liebers op 03-02-2010 19:35:40
Ik laat de velgen weer helemaal mooi maken en gooi er nieuwe zomerbanden onder (volgende vraag: welke zijn prijstechnisch/kwalitatief goed?).
Falken, Kumho en Nexen (en natuurlijk ook andere banden) geven veel waar voor hun geld en zijn gewoon goede banden.  Je kunt het net zo gek maken als je zelf hebben wilt.

combinedforces

Ik ga niet meer voor Fulda Exelero's, die rijden uitstekend maar slijten harder dan wat dan ook. Nu Dunlop Sport erop en dat doet het prima, op beide fronten

henry classic v70

Citaat van: combinedforces op 26-05-2010 23:44:34
Ik ga niet meer voor Fulda Exelero's, die rijden uitstekend maar slijten harder dan wat dan ook.

Hoeveel km's heb je ermee gereden dan?
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

terry855

Mijn ervaringen met imi R-velgen zijn beter dan met originele velgen

Ik heb deze nu voor de tweede keer, ooit op 850 T-5R en nu op een V70R.
Beide keren lijken ze harder en daardoor sta ik niet na elke kiezel, putdeksel etc. bij de garage om mijn velgen te laten rechttrekken.

Laatste setje 17"ook bij Gerard besteld, en zijn goed, even goed als vorige set.
Ten overvloede: er staan gewoon de Duitse TUV stempels in.  Kwaliteit-Prijsverhouding is super.

Succes
T855

NvH

Check eens www.bandenmax.com

Erg scherpe prijs en super service!!!!!