Water in kentekenplaatverlichting

Gestart door v704life, 04-02-2010 11:00:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

v704life

Ik heb gister mijn kentekenplaatverlichting vervangen (ipv 5w steek, heb ik ledjes teruggezet, ziet er trouwens goed uit!). Hierbij viel mij op dat het behoorlijk gecorrodeerd was en veel vocht achter de plaatjes zat. Ik heb eerder al de lensjes met de bijbehorende pakkingen vervangen. Iemand een idee waar nog meer het vocht vandaan kan komen?

cas

welk soort ledjes heb je geplaatst? foto ;-)  ben benieuwd!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

v704life

Bij moderne BMW's zie je dat ook veel! Heldere verlichting. Zal kijken of ik een foto kan maken vanavond!

v704life


Robby72

Persoonlijk heb ik er ook last van, en was ook aan het kijken om de lampjes te vervangen door LED's. Ook regelmatig last van slecht contact van het lampje. Even tikken op mijn achterklep, en alles in orde...

Door drukte ben ik er gewoon nog niet aan toe gekomen.

Welke led's heb je gebruikt? Waar verkregen?


v704life

Citaat van: cas op 04-02-2010 11:44:30
welk soort ledjes heb je geplaatst? foto ;-)  ben benieuwd!

v704life

Citaat van: Robby72 op 09-02-2010 10:07:04
Persoonlijk heb ik er ook last van, en was ook aan het kijken om de lampjes te vervangen door LED's. Ook regelmatig last van slecht contact van het lampje. Even tikken op mijn achterklep, en alles in orde...

Door drukte ben ik er gewoon nog niet aan toe gekomen.

Welke led's heb je gebruikt? Waar verkregen?

Ik heb bij de plaatselijke tuning-boer 5W steek LED'jes gekocht. Kostte me €5,95!

elianmars


v704life

Ik vind het jammer dat het geen turbo IS:P

v704life

Even een update:
Ik heb de lijst waar de lampjes in zitten verwijderd en daar kwam gelijk een plons water onder vandaan. Deze lijst wordt afgedicht door een rubberen pakking. Deze heb ik maar nieuw besteld bij de dealer. Hopelijk is het daarmee opgelost.
Ik zal jullie op de hoogte houden!