Inleg in kleur spuiten

Gestart door v704life, 05-02-2010 14:10:33

Vorige topic - Volgende topic

v704life

Ik zag laatst bij de Volvo-dealer dat bij een C30 de middenconsole in de exterieurkleur van de auto was gespoten. Dit was een eigen creatie van de dealer en zag er echt super uit!

Nu wil ik eens kijken of dit voor mijn auto ook te doen is. Is het paneeltje op het dashboardkastje en de middenconsole makkelijk te verwijderen dat jullie weten? Zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben?

Hans Duiven

Voor je het in de kleur van je keuze wilt spuiten, eerst met een kunstofprimer voorbehandelen.

v704life

Vanzelfsprekend;)!
Ik heb nu de "kale" inleg, tegenwoordig heet dat bauxite, weet niet hoe dat "vroegah" heette... Maar ben er wel op uitgekeken en ik dacht dat het wel mooi zou zijn om het in de exterieurkleur te spuiten (417, donker blauw metalic)

Laserblue

Ik vind dat het bij de auto moet passen.

dit vind ik persoonlijk niet mooi

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

cas

vind het ook niet echt.... doe dan een andere kleur, zilvergrijs ofzo. vind het een beetje renault twingo achtig aan doen.

( moet niet te veel zeiken, want ergens staat er op het forum een foto van mijn andere auto die een gespoten middenconsole had)

zou het wel allemaal afwerken met een 2 componentenlak, en misschien met een mat/zijde glans?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

v704life

Leuke ideeën!!
En mijn auto heeft de kleur 417, donker blauw metallic. Dat is natuurlijk een iets minder opvallende kleur dan laser blue.
Maar mijn vraag was ook: Is het paneeltje op het dashboardkastje en de middenconsole makkelijk te verwijderen dat jullie weten?

peteRRR

Ik zou een inleg setje kopen en die dan naar wens op kleur maken,kan je er altijd weer uit halen.
Is vaak zo afbreuk aan het origineel interieur en kan de volgende koper er van maken wat die weer wil.
Zie soms wel eens een interieur wat wel weer mooi gedaan is,maar mag wat kosten denk ik dan.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

tackle

tis niet lelijk. Maar het hangt ook van de kleur af denk ik. De nieuwe v70 heeft het ook.

cas

je kan het ook in carbonfolie laten bekleden!

Volvo Felipe

Piano black, Titanium Grey of zilver

v704life

Maar hoe krijg ik het los van het dashboard??????

cas

tja....

ff zoeken op t forum, en anders komt het vanzelf wel voorbij. die vent met die laserblue foto ( of vrouw) heeft het ook gedaan. dus moet mogelijk zijn! of JIJ bent die persoon die het gaat uitvogelen, en een geweldige fotoreportage ervan gaat maken die een hoop andere mensen gaat helpen  :eusa_dance:

kan me herinneren dat iemand hier een dashboard gedeelte aanbood van een v70. met de gedeeltes die jij los wilt, er niet bij meen ik..... een CY 854 project, daar was hij mee bezig... zwart spoilertje. JA! en porsche remmerij! nou kan het niet missen.

wie gaat er voor de hoofdprijs!

...............   :azn:

v704life

Ik ben bang dat je op piano black ALLES ziet (vette vingers, stof). Miss is alu-kleur ook wel een idee ja.....

cas

ik had zilver in mijn auto, en ook daarop zie je elk stofje. daarom zeg ik, gooi wat mat door de blanke lak, en dan zie je dat niet meer.

henry classic v70

Citaat van: v704life op 08-02-2010 20:49:21
Maar hoe krijg ik het los van het dashboard??????

Wat ik er van begrepen heb moet je alles los maken om de inleg te kunnen demonteren........
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33813.0.html
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4