Mijn eerst volvo 850 gekocht

Gestart door Volvo850 93, 05-02-2010 21:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Volvo850 93

Heey

Donderdag (04-02-2010) van uit mijn werk na hennes gereden en een proef rit gemaakt in een 850 en was eigenlijk op slag verkocht
Het gaat over een 2.5-10v (144pk rijd bijna net zo lekker als een 170pk versie met 10 kleppen meer) de 850 is uit 93 en heeft 276 op de klok naar mijn weet pas net ingereden :eusa_dance: wel meteen bij de verkoop afgesproken dat ze een nieuwe distributieriem spanrollen waterpomp ect monteren en de olie en koel vloeistoffen controleren en een nieuwe apk
Komende woensdag mag ik de 850 ophalen kan niet wachten

Mvg Dennie ps zit al een tijdje op het forum alleen zou ik eigenlijk me naam willen veranderen maar geen idee hoe..

cas

gefeliciteerd!! betreft naam, volgens mij kan een MOD dit alleen. plaats even je gewenste naam, en misschien dat hij opeens daarin veranderd!! ;-)

veel plezier in je aanwinst, altijd mooie kleur .... heb mn bus ook ongeveer in de kleur gespoten.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Volvo850 93

Hey bedankt voor je tip en reactie Mvg Dennie

Jans Duiven

Van harte welkom en van harte met die mooie grijze alter l  :eusa_clap:

Hans

UserID6342

Welkom en idd een nette alter I.  Had 'm van de week al zien staan bij Hennes.  Kleine tip; laat de reparatie even controleren door iemand die er verstand van heeft.  Je kunt het zo zien als je de distr. kap er van afhaalt.  Hennes staat erom bekend dat zijn reparaties niet altijd geheel juist worden uitgevoerd.

cas

beter nog, vraag de oude onderdelen, en samen onder die kap kijken ? zeg dat je gewoon slechte ervaring ermee hebt gehad, dan wek je ook geen vervelende gedachtes bij hem op.  ( hoop niet dat hij meeleest  :eusa_shifty:  )
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

hathü

Wlekom, dat is een hele mooie Volvo for Life. Veel geluk en plezier ermee.

smeekens88

thuur

Volgens mij kun je je forumnaam zelf aanpassen. Als het niet lukt, stuur even een PB naar Ben, die regelt dat voor je.

Mooie auto! Welkom :D

Gr 8)

Volvo850 93

Hey mede roffels  bendankt voor jullie reacties en jullie tips, als het goed is zou die woensdag klaar moeten zijn ik kan bijna niet wachten. alleen nu nog mooie velgens er onder en klaar en mss heldere koplampen, mss heeft er iemand tipss alvast bedankt Mvg Dennie

henry classic v70

Welkom Dennie, informatie over heldere koplampen voor een alter I is zeker te vinden op 't forum. Gebruik de zoekfunctie, tekst invoeren en dan -zoek alleen op onderwerp- aanvinken.
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ro~djo

Welkom hier op het forum

En wachten duurt zo lang...  :eusa_doh:

Prachtige wagen  :eusa_clap:

Veel fijne en veilige km met je Roffel.

Volvo850 93

Hey Goede morgen.

OW dan zal ik dadelijk is gaan zoeken voor heldere koplampen voor mijn 850

Nogmaals bedankt voor de leuke reactie's is echt gaaf Mvg Dennie

Tim H uit E

goedemorgen

welkom en veel plezier met je roffel, klein advies, ik had mn eerste 855 ook bij Hennes gekocht en had zich vergist in het bouwjaar en tijdens de garantie ( 3 maanden volgens Hennes ) is de hele airco vernieuwd, dashboard verlichting opnieuw gemaakt na reparatie airco , vervolgens ging in de laatste week van de garantie periode de kachelradiator kapot (terwijl hennes beweerde dat ie gemaakt was , dus niet ) ik weer terug en weer was ik mijn auto voor een week kwijt en ik kreeg geen leenauto mee.
ok auto klaar ; krijg ik de vraag of ik de reparatie van de kachelradiator wilde betalen, dit heb ik geweigerd het was nog steeds garantie .
ik heb 2 jaar lang om de 3 maanden een rekening gekregen met de dreiging van een gerechtsdeurwaarder .
dit heb ik nooit betaald .
kortom laat je auto goed uitlezen bij een volvo dealer en laat alles wat kapot is maken in garantie tijd .
maar ondanks mijn slechte ervaring met Hennes wens ik je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst

Mvg Tim