groepsbuy: carbonfolie wrapping motorkap

Gestart door mitchelli, 08-02-2010 08:05:09

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: henry classic v70 op 10-02-2010 19:59:46
Denk ik niet (nog errrug jong van geest ;D), heb een zwarte golf IV gehad met matzwarte 17" velgen met zo'n rode rand, dat vond ik dan wel weer mooi staan.

Haha dan zit ik ernaast haha. Maar gelukkig smaken verschillen anders hadden wel allemaal hetzelfde ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

MarkoC70T5

Citaat van: Laserblue op 10-02-2010 18:21:20
Citaat van: MarkoC70T5 op 10-02-2010 15:48:30
En die kap heeft zwart/geel vezels.   ipv compleet zwart.   

BTW weet je al een prijs van het dak te laten bekleden.

Dat kun jij toch inmiddels zelf wel  ;)
Nee helaas ik heb nog steeds de Rol carbon niet aangeraakt.   Zit er echt mee hoe ik het mooi in vorm krijg over de dashboard delen. 
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Citaat van: 850 T5 Freak op 10-02-2010 19:37:38
Ziet er goed uit, voor fake-carbon  :eusa_clap:
Ja echt wel.   Zo zie je het niet vaak.  bijna echt.  goed genoeg voor op het dak.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

pikkepoelie

had al een keer over gedacht om de motorkap te laten carboniseren  :eusa_whistle:
maar deze folie is een veel goed koperen en na genoeg net zo mooie oplossing :eusa_angel: iemand foto's met zo'n kappie op een rode roffel ??

fbm

cas

kan hij een richtprijs geven als je hem de foto van mn motorfiets laat zien? of gaan we te veel off topic  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sbv

Wat is de toegevoegde waarde van de plakfolie? Het enige wat ik me kan bedenken is dat het handig is bij steenslag.

Ok bij mij zal het wel de leeftijd zijn. De 40 komt nabij zeg maar

pwassink

Citaat van: Sbv op 10-02-2010 23:23:04
Wat is de toegevoegde waarde van de plakfolie? Het enige wat ik me kan bedenken is dat het handig is bij steenslag.

Ok bij mij zal het wel de leeftijd zijn. De 40 komt nabij zeg maar

Handig, kweenie ..

Als er al steenslag opzit woekert die eronder lekker door, folie zal ook niet lekker willen dan met hitte kou etc ..   :eusa_think:

En vwb bescherming tegen stenen zal dit niet of weinig helpen.  
Echte steenslagbescherming is tamelijk dikke folie die tevens heel taai is en dus daardoor volkomen ongeschikt om te vormen over plaatdelen.

K vind het persoonlijk toch ook erg goedkoop en mja meer tot de "polyester-tuning" behoren, maar dat is mijn mening ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

peteRRR

Citaat van: fbm op 10-02-2010 22:36:46
Citaat van: Jeff op 10-02-2010 19:00:47
Nog meer gevonden in het fotoalbum op de pc :)

http://i151.photobucket.com/albums/s157/djjefw/large_86244-853677.jpg

http://i151.photobucket.com/albums/s157/djjefw/large_86244-801675.jpg

http://i151.photobucket.com/albums/s157/djjefw/86244-780726.jpg

Deze hebben we ook op Vallakra gezien, is trouwens echt carbon over de onderdelen heen gedaan. Het is dus geen folie!

Met alle respect,maar zat al te kijken naar die carbon delen en na mijn bevinding zit deze constructie niet helemaal top.
Kap toch een eind aan de bolle kant en het sluit ook niet echt mooi.
Algemene look is goed maar de details niet zo.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

Citaat van: pwassink op 10-02-2010 23:37:33
K vind het persoonlijk toch ook erg goedkoop en mja meer tot de "polyester-tuning" behoren, maar dat is mijn mening ..  ;D
+ 6 ;D

Laserblue

Je ziet gewoon duidelijk dat het imi is (doet me ergens aan denken  :eusa_shifty: )

als je dan een carbon kap wilt trek er dan een mat carbon over en giet er poly over.  ;)
(is niet eens heel veel duurder)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fearless

mitchelli

Hier ook maar de wat betere foto`s van m`n motorkap...

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

fbm

Ik vind het gewoon cool! Of het nou onder kippengaastuning valt of niet, maakt mij niet uit!

:eusa_clap:

@Mitch: zou die raamsticker voor een zwarte vervangen, staat denk ik vele malen beter!  ;)