Achteraf inbouwen electrische/verwarmde spiegels en verwarmde stoelen

Gestart door V70geRwin, 08-02-2010 12:25:35

Vorige topic - Volgende topic

EdenAli

Bij mij ligt het er niet. Vandaag wel een paar mooie stoelen gezien.
Is het heel veel werk om het werkend te krijgen in mijn Alter1 van 1992?

Hulp is altijd welkom.

Died850

Citaat van: EdenAli op 02-01-2016 18:25:27
Bij mij ligt het er niet. Vandaag wel een paar mooie stoelen gezien.
Is het heel veel werk om het werkend te krijgen in mijn Alter1 van 1992?

Hulp is altijd welkom.

Volgens mij liggen de kabels voor de stoelen al wel standaard aangelegd in het middenconsole?

EdenAli

Ik heb nu alleen stoel verwarming erin verders geen stekkers gevonden onder de stoel maar kan eens kijken thnx

Died850

In mijn auto lagen al wel de stekkers voor de knopjes. Naar de stoel zelf ook meen ik. Heb alleen geen matjes in de stoelen... En de auto komt van oorsprong uit het midden-oosten dus daar was het niet echt nodig ;D.

Lostimmos

Citaat van: Died850 op 02-01-2016 19:22:06
In mijn auto lagen al wel de stekkers voor de knopjes. Naar de stoel zelf ook meen ik. Heb alleen geen matjes in de stoelen... En de auto komt van oorsprong uit het midden-oosten dus daar was het niet echt nodig ;D.

Mijn auto komt ook uit de verenigde arabische emiraten (voor die markt is hij gemaakt in ieder geval) Het is een T-5r, ik heb WEL stoelverwarming maar geen verwarmde spiegels, op het knopje staat ook alleen een achterruit. Ik wil dit overigens ook nog wel inbouwen, best irritant dat die spiegels niet schoon worden ;)

UserID6342

Citaat van: EdenAli op 02-01-2016 19:20:13
Ik heb nu alleen stoel verwarming erin verders geen stekkers gevonden onder de stoel maar kan eens kijken thnx

De benodigde kabels voor het electrisch verstelbaar maken van je voorstoelen ligt er, met grote zekerheid, niet en moet je er zelf naar toe trekken.  Is allemaal niet zo spannend hoor.

EdenAli

Ga binnenkort er maar mee bezig Hulp van afstand kan ik altijd vragen hier op het forum

Spin!

Citaat van: Dirk342 op 03-01-2016 06:52:50
Citaat van: EdenAli op 02-01-2016 19:20:13

De benodigde kabels voor het electrisch verstelbaar maken van je voorstoelen ligt er, met grote zekerheid, niet en moet je er zelf naar toe trekken.  Is allemaal niet zo spannend hoor.

Tot my94 is elektronisch niets voorbereid.

www.vm-parts.nl