verlagen 960 sedan.

Gestart door walter leever, 08-02-2010 13:17:51

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

Goed zoals jullie weten ken ik een engelsman(tevens moderator op een ander forum)die de lippen maakt en daarna gaat beginnen aan de achterskirts voor de 850.

Hij heeft dus pas een 960 sedan gekocht(2.5)en nu heeft die de vraag gesteld of er een mogelijkheid is om de zijne te verlagen,nu weet ik ondertussen dat een aantal van jullie een 940/960 heeft gehad of nog hebt   ;) en dus bij deze wat zijn de mogelijkheden? :eusa_think:

Hij heeft mij gemaild dat als ie naar de zweedse exemplaren kijkt,die bijna allemaal verlaagd zijn :eusa_drool:

Er zit een multilink ophanging onder klopt dat? :eusa_think:

Laat maar iets weten,

Alvast bedankt,walter

fbm

http://forum.turboperformanceclub.com/viewforum.php?f=56

Moet hij hier maar is een keer inloggen en onder projecten kijken  :o

Is ook een deel engels!  ;)

walter leever

Citaat van: fbm op 08-02-2010 13:24:35
http://forum.turboperformanceclub.com/viewforum.php?f=56

Moet hij hier maar is een keer inloggen en onder projecten kijken  :o

Is ook een deel engels!  ;)

Merci,jongen is al doorgestuurd. :eusa_clap:

)()()sT

Eugène heeft eventjes een 740 16V. gehad. Hij heeft die wagen óf verlaagd, óf in ieder geval de verenset ervoor besteld. Misschien hem eens vragen of ie de set nog heeft?

BenC70ES

Citaat van: )()()sT op 08-02-2010 13:55:10
Eugène heeft eventjes een 740 16V. gehad. Hij heeft die wagen óf verlaagd, óf in ieder geval de verenset ervoor besteld. Misschien hem eens vragen of ie de set nog heeft?

Compleet andere achterophanging, 740 heeft een starre achteras en de 960 inderdaad een multilink zoals op onze wagens.  De latere 960 of S90 heeft hier zelfs een soort van kunstof bladveer... maar daar bestaat in Zweden vast ook wel iets voor.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

)()()sT

Ow, weer wat geleerd over die bakken  ;D

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

thuur

Er zit ook veel 700/900 kennis op volvolvo.nl.

Gr ;)