Iemand ervaring met wonen in Duitsland??

Gestart door Rogers XC 70 2000, 09-02-2010 15:07:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars link=topic=39457.msg814101#msg814101 date=
Citaat van: thyzerrr link=topic=39457.msg813954#msg813954 date=
Oh, die is bij mij overleden, een paar dagen terug :eusa_shifty:

Je moet ze ook water geven, geen motorolie  lijnolie :eusa_snooty:

:eusa_whistle:

Rogers XC 70 2000

Zo, afgelopen weekenden in de tuin geploeterd; van het grasveld annex wei heb ik nu een mooi gazonnetje gemaakt en er is weer een haagbeuk-haag geplant.

Diverse struiken omgeplant, zodat de tuin wat ruimtelijker oogt.

Van drie kijkers inmiddels gehoord dat men de tuin te klein vindt.... Ik snap het niet helemaal.... 500 m2 waarvan ca. 320 m2 effectief als tuin.... lijkt mij toch voldoende voor koppels waar met 2 gewerkt wordt... of zie ik dat nu fout??

Maar niet getreurd, morgen komen 2 stellen kijken.

rogerV701998

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 30-03-2010 11:32:09
Zo, afgelopen weekenden in de tuin geploeterd; van het grasveld annex wei heb ik nu een mooi gazonnetje gemaakt en er is weer een haagbeuk-haag geplant.

Diverse struiken omgeplant, zodat de tuin wat ruimtelijker oogt.

Van drie kijkers inmiddels gehoord dat men de tuin te klein vindt.... Ik snap het niet helemaal.... 500 m2 waarvan ca. 320 m2 effectief als tuin.... lijkt mij toch voldoende voor koppels waar met 2 gewerkt wordt... of zie ik dat nu fout??

Maar niet getreurd, morgen komen 2 stellen kijken.

Mijn tuin oogt ook klein. Heb je binnenkort tijd? ;D

Succes met de verkoop.

Rogers XC 70 2000

;D
Als je een hand hulp nodig hebt... geen probleem.
hoewel mijn vrouwlief toch ook wel graag heeft dat de kinderkamer klaar is .... 26 april is de opleverdatum en er moet nog wel wat aan de kamer gebeuren....

hand hulp misschien dan na de 26e april ?  ;D

Rogers XC 70 2000

De topicnaam is net gewijzigd; in verband met onze voorgenomen verhuizing naar de Duitse grensstreek, staat ons huis te koop.
Hoewel we veel animo hebben van kandidaatkopers / kijkers, kan het nooit kwaad om ook op andere wijze en via andere kanalen reclame te maken voor ons huis. En aangezien dit forum van (bijna) alle markten thuis is  ;D en bovendien ook veel gelijkgestemden kent, breng ik het ook hier onder de aandacht.

Zoals de gewijzigde topicnaam al doet vermoeden, kan degene die ons de koper rechtstreeks aanbrengt € 500,- verdienen.

Het betreft een ruime, volledig gerenoveerde woning, 3 km buiten Maastricht met veel karakteristieke en originele elementen. (vloeren, plafonds, deuren, glas in lood, schouwpartijen).
De vraagprijs bedraagt € 259.750
Perceelsoppervlakte : 500 m2
Bewoonbaar oppervlakte 200 m2 (excl. zolder 60 m2 en mergelkelder 25 m2)

Voor een uitgebreide omschrijving kun je kijken op http://www.kapaza.be/detail/25022797/ .

Voor een uitgebreid foto-overzicht kun je kijken op  http://www.facebook.com/album.php?aid=2400&id=100000782874471&l=68c63ec4c1

Dus stuur deze info naar vrienden / familie / bekenden en wellicht heb je daarmee € 500,- verdiend.

Roger