ALternatief voor afstandsbediening Guard1

Gestart door jordens.mark@gmail.com, 10-02-2010 10:45:02

Vorige topic - Volgende topic

jordens.mark@gmail.com

Hoi,

Ik heb nog maar 1 afstandbediening voor mijn Guard 1. Als die naar de vaantjes gaat, is de auto niet meer van de startblokkering te krijgen. Reserve bijbestellen gaat sinds vier jaar niet meer zegt de dealer. Zijn er alternatieven? Is het systeem bijv. op een generiek merk gebaseerd zodat je hun zenders kunt gebruiken o.i.d? Zou t zonde vinden het ding af te koppelen, maar ben te bang dat op een dag ook mijn tweede knippert het begeeft....

Groet Jordi

-D©©©L-

Zenders zijn niet uitwisselbaar. De veiligste oplossing is het ombouwen naar een recenter model (al dan niet van volvo).

jordens.mark@gmail.com

Hmmm, gedoe.

Ik zag op marktplaats een gebruikte zender. Kan ik die aan mijn systeem leren? (uit de instructie sbij het systeem maak ik op dat er 3 geheugenposities zijn, dus voor 3 remotes?).

Groet Jordi

Superskunkie

Mocht hij het niet meer doen kun je altijd nog zekering 6 of 7 eruit trekken wanneer hij op startblokkering staat en het alarm aan het loeien is. Daarna kun je de auto weer starten.
Wel even testen voordat je bijvoorbeeld op vakantie gaat ;)

PS Ik weet niet wat voor AB je hebt, van die grijze? Ik had er laatst ook eentje bijgekocht, alleen bleek het printje anders te zijn in die nieuwe AB ten opzichte van mijn oude grijze AB.
Uiteindelijk ging het met alleen om het buitenkantje en heb ik de print van mijn oude kapotte grijze AB in de nieuwe grijze AB gezet en ingeleerd en toen had ik weer 2 werkende :)
Citaat van: jordens.mark@gmail.com op 10-02-2010 11:14:42
Hmmm, gedoe.

Ik zag op marktplaats een gebruikte zender. Kan ik die aan mijn systeem leren? (uit de instructie sbij het systeem maak ik op dat er 3 geheugenposities zijn, dus voor 3 remotes?).

Groet Jordi
Tonnie

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 10-02-2010 10:58:42
Zenders zijn niet uitwisselbaar. De veiligste oplossing is het ombouwen naar een recenter model (al dan niet van volvo).
Weet jij zo Marco of de printjes van een Guard I dan passen in een andere AB van Volvo (of van een ander merk natuurlijk) ?  dan kan ik voor die van mij ook eens kijken, want heb naast mijn AB die goed is, er nog 2 liggen met afgebroken oortjes en zou die graag weer 'gemaakt of vervangen' hebben.

triton

Heb er hier 2 waarin door het bovenste gedeelte  een gaatje is geboord op de hoek en een sleutelring erdoorheen zit.
Werkt perfect.
Professioneel raddraaier