Raar beest , wat is dit ?

Gestart door reneetje, 12-02-2010 14:32:13

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: cas op 12-02-2010 14:49:56
allebei
bunzing is de opa van de fret.

Oke dan is het Fred de Bunzing die lijkt op de hond van Emiel,met een haaien karakter van een Hermelijn.
Gaat lekker hiero. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

GeertG

Maar wel heel goed oppassen wanneer je al van plan bent om hem/haar te vangen....... kunnen volgens mij zeer agressief zijn.....
Ik zou hem/haar dus laten vangen  ;)

En inderdaad: let op je kabels.....

Succes
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Thys

Het zijn inderdaad felle beestjes, geloof dat m'n pa nog flink in z'n vinger is gebeten :D

DopdeDouwer

Inderdaad opletten, met die Marters.
Bij familie in Zuthpen/Warnsveld "wemelt" het van die beesten. Ze knagen daar inderdaad kabels en remleidingen van auto's door.
Lieve, maar irritante beetjes wat dat betreft.
Vierkant Rules

Turbobiker

Citaat van: Misha op 12-02-2010 14:50:34
Volgens mij de hond van Emiel.

Opgestaan uit de dood? Na begraven én ge-bbq-ed te zijn? Onwaarschijnlijk :eusa_snooty:

Maar er gebeuren wel meer onverklaarbare dingen.

Zo ben ik gisteren nog gekidnapt door een stel Elians... Maar daar start ik wel eens een nieuw topic over...
De Tussenpaus

pooh

yep dat is een steenmarter (witte borstvlek, een boommarter heeft dat niet) . Mooie beestjes ze zitten hier ook regelmatig.

Ik zou hem of haar niet vangen in ieder geval, ze kunnen gevaarlijk bijten en krabben en ze houden je tuin vrij van muizen en mollen ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

hathü

Hoe zo raar beest zo te zien een Bunzing(van stinken als een bunzing) ;D
Vroegah heb ik ze wel gevangen en de velletjes verkocht  voor een gulden tot een rijksdaalder per stuk afhankelijk van de staat van het velletje. Tegenwoordig is het beestje beschermd.

http://www.wbesusterengraetheide.nl/Bunzing/Bunzing%20aan%20huis.JPG

pooh

Citaat van: hathü op 12-02-2010 15:35:46
Hoe zo raar beest zo te zien een Bunzing(van stinken als een bunzing) ;D
Vroegah heb ik ze wel gevangen en de velletjes verkocht  voor een gulden tot een rijksdaalder per stuk afhankelijk van de staat van het velletje. Tegenwoordig is het beestje beschermd.

http://www.wbesusterengraetheide.nl/Bunzing/Bunzing%20aan%20huis.JPG

tis zeker weten geen bunzing wat bij Renee in de tuin zit.

En de marters zijn ook beschermd overigens ;)

hathü

Citaat van: reneetje op 12-02-2010 14:32:13
Ik woon in een bos, en daar loopt van alles rond aan beesten en vogels etc., maar ik heb nu een beestje in de tuin..... ik weet niet wat het is , het is totaal niet schuchter , zit lekker de vetbollen van de vogels op te vreten , nadat ie al een zak  pinda's met bast en al op gepeuzeld had....

Wie het weet mag het zeggen...

http://img211.imageshack.us/img211/6813/raarbeest008.jpg

Kun je hem vangen dan kunnen we eens bekijken wat het nu is een frunzing,bunzing, marter of eilan :eusa_whistle: :angel:

pooh

ik zou hem veilig kunnen vangen inderdaad, maar niet tijdens de carnavalsdagen  :eusa_shifty: , maar tis niet nodig hoor, gewoon lekker laten zitten en leuke foto's maken.

jan piet

Citaat van: pooh op 12-02-2010 15:41:22
ik zou hem veilig kunnen vangen inderdaad, maar niet tijdens de carnavalsdagen  :eusa_shifty: , maar tis niet nodig hoor, gewoon lekker laten zitten en leuke foto's maken.

Dat weet dat beest toch niet dat 't carnaval is? :o ???

;D
Gr,JP

pooh

Citaat van: jan piet op 12-02-2010 15:43:04

;D
Gr,JP

arm dier schrikt zich het rambam als de bruid van dracula opeens naast hem staat met een vangkooitje ;D

jan piet

Citaat van: pooh op 12-02-2010 15:45:45
Citaat van: jan piet op 12-02-2010 15:43:04

;D
Gr,JP

arm dier schrikt zich het rambam als de bruid van dracula opeens naast hem staat met een vangkooitje ;D

Die gaat toch wel onder narcose van de dampen mag ik aannemen  ;D
maareh, veel plezier daar!

Turbobiker

Maar dat beest eet het voer van die arme vogeltjes op! Daar moet snel een einde aan gemaakt worden >:(

Wat te doen dus? :eusa_think:
De Tussenpaus

Henk855

100% een steenmarter. Je mag het dier zelf niet vangen, verjagen of doden staat op de lijst beschermde dieren en zonder ontheffing is het verboden het dier te storen.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com