V70R in vracht uitvoering

Gestart door peteR_lpi, 12-02-2010 21:54:27

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: peteR_lpi op 21-02-2010 20:48:23
heb nog een paar foto's genomen als de V70 met doorgezakte nivomat's van de 2palenbrug afkwam.Zo vind ik het wel heel goed.

http://img35.imageshack.us/img35/756/1032813.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/6357/1032811.jpg

http://img52.imageshack.us/img52/9153/1032812.jpg

Zo ingezakt vind ik het echt super staan!  8)

Lager is dus echt een must met deze velgen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

peteR_lpi

Vandaag weer aan het werk geweest,nieuw nummerplaathoudertje gemonteerd,de SC901 wilde geen cd's meer nemen en heb de lens gepoetst en hij doet het weer :eusa_dance:,de speaker in de rechter voordeur doet het niet meer(l en r gewisseld en speaker van lings deed het rechts wel,dus de rechtse kaduuk),voorbereidingen gedaan voor de ombouw lichte vracht,en heb hem nog eens gepoetst.

Ik heb ook nog effe het spoilertje er even opgeplakt,hier een paar foto's van spoiler en nummerplaathouder.

Nu nog spiegelkapjes in dop en hij is klaar ;D ;D

Ik heb gisteren een setje velgen met goede banden op de kop kunnen tikken voor de D5(hoort hier wel niet thuis maar toch effe een fototje)

Thijssie!

Prachtige wielen :eusa_drool:

Zijn dat de wielen die horen bij het chrono-pakket?

hathü

Spoiler en kapjes in carbon zal  mooier zijn. ;) dop is voor boswachters

peteR_lpi

Citaat van: hathü op 28-02-2010 14:44:37

Aan carbon heb ik effe gedacht,maar wat zou dat kosten om te folieen?Dop is maar een grapje,spoiler wordt als het beter weer is BS.

Jeff

Citaat van: peteR_lpi op 28-02-2010 15:37:36

Aan carbon heb ik effe gedacht,maar wat zou dat kosten om te folieen?Dop is maar een grapje,spoiler wordt als het beter weer is BS.
Stuur Mitchelli even een berichtje anders, die heeft een kennis die dit soort dingen doet.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

darius

Mooi Peter ik hoop hem in het echt te zien op de Winterbbq.... :P
No show, only go.

peteR_lpi

Citaat van: Jeff op 01-03-2010 17:20:26
Citaat van: peteR_lpi op 28-02-2010 15:37:36

Stuur Mitchelli even een berichtje anders, die heeft een kennis die dit soort dingen doet.

Te laat,de lak voor de spoiler is besteld.

peteR_lpi

Citaat van: darius op 01-03-2010 17:49:21
Mooi Peter ik hoop hem in het echt te zien op de Winterbbq.... :P

De kans is heel groot dat ik naar de winterbbq kom,bevestig het wel als ik zeker ben.

johan283

Citaat van: peteR_lpi op 27-02-2010 20:33:21
Vandaag weer aan het werk geweest,nieuw nummerplaathoudertje gemonteerd,de SC901 wilde geen cd's meer nemen en heb de lens gepoetst en hij doet het weer

Vaak is dat het eerste teken dat de laser versleten is en aan vervanging toe is.
Als je geluk hebt doet ie het nog een tijdje ..... 8)

peteR_lpi

Citaat van: johan283 op 01-03-2010 19:56:03
Citaat van: peteR_lpi op 27-02-2010 20:33:21
Vandaag weer aan het werk geweest,nieuw nummerplaathoudertje gemonteerd,de SC901 wilde geen cd's meer nemen en heb de lens gepoetst en hij doet het weer

Vaak is dat het eerste teken dat de laser versleten is en aan vervanging toe is.
Als je geluk hebt doet ie het nog een tijdje ..... 8)

Tja we zullen wel zien hoelang hij het volhoud,hij deed het niet meer nadat hij bij vorige eigenaar 1,5jaar op de rek gelegen had dus kan ook wel eens wat stof opgezeten hebben.

De volvo RTI(1997)leest ook geen cd's meer,is deze lens ook zuiver te maken of moet er een niewe lezer in?

thuur

99 van de 100x gewoon stof, schoonmaken en genieten maar.

Gr 8)

peteR_lpi

Citaat van: thuur op 02-03-2010 00:31:01
99 van de 100x gewoon stof, schoonmaken en genieten maar.

Gr 8)

Hoi Thuur,

Heb jij het over de sc 901 of heb jij het over de RTI?

sjarrel2

RTI is ook gewoon schoon te maken. Mijn ervaring is echter dat tie na een half jaartje weer moeilijk gaat doen. Dus om het probleem echt op te lossen kun je een nieuwe laser plaatsen. Maar goed, investeren in een systeem waar geen nieuwe kaarten meer voor uitkomen  :eusa_think:

thuur

Ik heb het over alle laser-lees systemen.

Als voorzichtig schoonmaken van de lens mbv een wattenstaafje niet werkt, is er ook nog een (rigoreuzere) methode om de spiegels schoon te maken. Het optische gedeelte bestaat uit 3 delen: laser, spiegels, lens. De laser zit horizontaal, de lens verticaal en de spiegel diagnonaal. Je mag zelf invullen hoeveel stof (naar ratio) op welke delen komt.

Op eigen risico: Neem een spuitpompje en vul deze met 70% isopropyl alcohol. Drenk de laser+spiegel+lens volledig in de alcohol (keer of 3 a 4 sprayen). Zet het apparaat rechtop zodat alle alcohol kan weglopen. Let er op dat het niet over gesmeerde of ingevette delen loopt (glijpennen e.d.). Na een paar minuten wrijf je voorzichtig de lens droog met een schone droge wattenstaaf. Als je iets van lucht-op-druk hebt kun je voorzichtig de overige alcohol laten verdampen. Laat het apparaat minimaal 15 minuten drogen.

Gr 8)