Nieuw Hiero

Gestart door foekie, 14-02-2010 12:58:10

Vorige topic - Volgende topic

foekie

Hee hallo luitjes!

Even voorstellen: Ik ben Wouter en kom uit het mooie Winterswijk in de achterhoek!

Ik ben nu druk bezig met het verkopen van mijn eigen auto (seat ibiza tdi), waarna er bij mij toch een volvo op de stoep komt te staan.
Dit in de vorm van een C70 T5 of een V70 T5 of R

Ben zelf opgevoed/besmet met het volvo virus. Mijn ouwelui rijden een mooie V70 T5 classic, en een maatje van me die hier ook lid is, heeft een hele mooie 850 T5-R!

Heb een paar auto's gevonden die mij wel leuk lijken, misschien bekende auto's voor jullie??

Hieronder de V70:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=233470130&p_type_lijst=RL&o_id=5998645

Hoor van jullie ook graag kritisch commentaar over deze auto!

marcoenpaula

Hoi Wouter.

Welkom hier, en hoop voor je dat de ibiza snel een nieuwe eigenaar krijgt ;)
De volvo ziet er niet verkeerd uit toch??
Kleur is natuurlijk super,en de km stand is ook niet verkeerd.(net ingereden ;D)
Proefritje dacht ik maar........
Succes.....

Groet'n

The Saint

Welkom Hiero  ;)

Ik heb niet veel verstand van auto's, dus zal ik niets zeggen over de zwarte R. Op de locatie waar het bedrijf gevestigd is zitten wat minder betrouwbare bedrijven. Beetje het Apeldoorn van Noord-Holland zeg maar. Uiteraard kunnen niet alle bedrijven over één kam worden geschoren.

Het bedrijf zelf ken ik niet. Ga rustig eens kijken of het wat is!
No shirt no shoes, no pinball

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

hathü

Welkom en succes met de zoektocht. :)

ro~djo

Welkon op dit gezellige, nuttige en active forum

Motorische kunnen we niet veel zeggen ...
maar de looks... ziet er wel strak uit, ook mooie RVS instap(dorpel)lijsten
het leer is ook goed onderhouden.

Zeker een kijkje waard...
Veel succes met de keuzes die je gaat maken
Maar gelukkig  heb je hulp van een medeforumer
Hou ons up to date. 

foekie

Dank u dank u voor dit welkom!

Waarschijnlijk wordt het voor mij toch een C70 T5, het liefst wil een ik MT, maar merendeel is toch AT.
Ik heb al veel gelezen over de ETM, maar weet niet goed of ik nou perse die auto's uit de weg moet gaan?!
Klopt het dat het vrij eenvoudig te zien is of een auto dit heeft, door het ontbreken van de gaskabel die normaal over het blok naar het inlaatspruitstuk loopt?

Misha

Tuurlijk hoef je die niet uit de weg te gaan.
Een ETM heeft een veelheid aan voordelen boven een kabelklep.

Zo doet je CC het eindelijk normaal en snel en je kan de motor eigenlijk niet aan gort krijgen door te arm of te rijk mengsel, het brandstofverbruik is ietsie gunstiger.

Enige nadeel is dat ze stuk gaan en duur zijn om te vervangen. Rond de 600 euro.
Dan doen ze het ook wel weer 100.000 km minstens.

Je kunt ook de laatste softwareupdate laten laden bij Volvo, kost je 3 tientjes en dan blijft ie in ieder geval rijden bij een storing, vervangen kan altijd nog.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

foekie

Okee dan, duidelijk antwoord!

Hopen dat ik hier binnenkort wat meer kan posten... als mijn eigen auto is verkocht!

hvdmountain

Welkom hier! Ben benieuwd welke keuze je uiteindelijk gaat maken...

foekie

Ik ben toch erg geinteresseerd in de V70 die ik hier boven heb staan, maar voor mij is het bijna 2 uur rijden om te gaan kijken!
Is er hier misschien iemand die daar in de buurt woont (hoofddorp of omgeving) die daar eens zou willlen gaan kijken of die auto het waard is?

Groetjessss

Ludo

Citaat van: foekie op 22-02-2010 18:29:46
Ik ben toch erg geinteresseerd in de V70 die ik hier boven heb staan,

In die link kom ik op: http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/v70

Er zijn 1684  Volvo V70 occasions gevonden....

D'r zal dan vast wel een goed exemplaar tussen staan...

;D

foekie

foekie

Zo zie je maar weer.. handig dat er actieve leden zijn die je willen behoeden voor "foute" auto's!

Ik kreeg een mailtje van een van de leden hier dat de bedrijven in die buurt/straat niet erg goed bekend staan, en dat ze ook wel LEB worden genoemd: List En Bedrog
aangezien er bij deze auto geen nationale autopas zit, krijg ik ook mijn twijfels.
Heb gebeld en zou de auto voor 6000 mee kunnen nemen... lijkt me erg weinig voor een V70 R met maar 247K op de klok...

Op naar de volgende!!

foekie

zooo.. vandaag mijn auto verkocht!

Maandag ga ik naar een zwarte C70 T5 automaat kijken! Beige interieur, 18 inch triton en schuifkanteldak
ik kan de link zo niet selecteren (macbook) maar hij staat in winschoten

Groetjessss