Ervaringen G&M verlaging?

Gestart door appie, 16-02-2010 15:14:54

Vorige topic - Volgende topic

appie

Hallo allemaal,

zijn er mensen die ervaring hebben met verlagingssets van G&M? Ik ben benieuwd hoe jullie over dit merk denken. Qua kosten is het niet het eind van de wereld, maar is het kwalitatief ook aardig spul? Uiteraard zal het niet op kunnen tegen het meer 'profi spul' als KW, Intrax, Koni, etc., maar toch: is het wat voor de prijs?

Hoe is bijv. het comfort en de wegligging?

De reden dat ik het vraag is voor mijn aanstaande V70N, daar heb ik het volgende setje voor gezien (G&M verlagingsveren én dempers): http://www.vparts.se/en/artiklar/volvo/v70-00-07/vaghallning-bromsar-2/gm-chassiesats-v70-01-07-55_40mm.html Het merk an sich zegt me niets, dus vandaar dat ik op zoek ben naar wat ervaringen.

Bovenstaande set verlaagt vóór 55mm, achter 40 mm. Ze hebben ook een set die rondom 35mm verlaagt (en bij actuning ook een set die geloof ik 30mm rondom verlaagt, maar dat zijn alleen veren, geen dempers).

JeroenV

Hoi Appie,

Ik heb zelf meerdere auto`s G&M verlaagt,puur vanwege de prijs.

Kwalitatief is het geen raar spul vind ik.

Het enige wat ik altijd vind met G&M is dat het in vergelijking met duurder spul behoorlijk stug is.

Groetjes,

Jeroen.

M a r c

Zakt te ver....  althans toendertijd op Mitsupiet zijn 850 wel. Ze zijn niet stugger maar je dempers slaan na enige tijd onderin.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

tom480

Ik heb op de 480 ook een setje van G&M zitten.
Zakt niet door ofzo, kwaliteit  is wel goed.
Stug zijn ze wel.
- R1200GS -