motor 2.5D trilt na topsnelheid

Gestart door emjee67, 16-02-2010 20:33:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hele goede ervaring met Terlouw uit Mijnsheerenland.

Ik heb daar de dieselpomp laten repareren (die lekte) en zij hebben de pomp perfect afgesteld. Hierna liep de motor echt super. Veel minder trilling en minder hoorbaar.

Zij doen alle diesels, ook vrachtwagens. Ik denk dat zij jou wel verder kunnen helpen.

jan piet

Citaat van: elianmars op 06-03-2010 15:59:06
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hele goede ervaring met Terlouw uit Mijnsheerenland.

Ik heb daar de dieselpomp laten repareren (die lekte) en zij hebben de pomp perfect afgesteld. Hierna liep de motor echt super. Veel minder trilling en minder hoorbaar.

Zij doen alle diesels, ook vrachtwagens. Ik denk dat zij jou wel verder kunnen helpen.

Al moet je er 100 km of meer voor rijden: als de bliksem naar Mijnsherenland!! Daar wordt niet geleuterd maar geconstateerd en vervolgens doelgericht gesleuteld met zo min mogelijk kosten!
Gr,JP

emjee67

Ik woon in Dinxperlo op de grens met Duitsland net langs de snelweg Arnhem Oberhausen. Waar ligt Mijnsheerenland? Ik ben uiteraard bereid een eind te kachelen!

toppertje


emjee67

Uurtje of twee, denk ik? Geen straf in mijn V70.....:-)

darius

Als het een vreter is kan dat toch met een endoscoop getoond worden ?
No show, only go.

emjee67

Men zegt dat gedaan te hebben met een endoscoop. De eerste zuiger vertoonde een heel klein streepje net boven de zuigerveer. De man zegt dat de veer daardoor is vast komen te zitten. En daardoor een onregelmatige verbranding zou bewerkstelligen. Volgens mij is dat wel erg ver gezocht.

Garrett

Je kunt ook contact opnemen met Pul motor revisie in Urk.
Deze mensen doen alleen motoren, met name vw en mb.
Hebben veel verstand van deze motoren.

gr Garrett