licht zoemend geluid, S70 T5 aut

Gestart door timr, 16-02-2010 17:53:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruup

Ik heb het ook en t werkt allemaal goed. niks om je zorgen om te maken lijkt me. Gr.

Sven850

Als je de motorconditie wilt weten kan je denk ik het beste een lektest doen ipv compressie of startstroom test.
XC40 T4 Recharge

v40pokemon

Citaat van: Misha op 18-02-2010 11:05:56
Natuurlijk moet je niet elk stoplicht de bak in N hebben, gas geven en hem dan in D klappen, dat vinden ze minder leuk.

Mij hebben 'ze' altijd geleerd om de bak bij het verkeerslicht wél in de N te zetten. Maar je moet dan inderdaad niet de bak verkrachten door gas te geven en dan in de D rammen  :eusa_wall: (Gewoon rustig inschakelen dus, zoals je thuis ook wegrijdt)
Het in de N zetten zorgt volgens velen toch voor een verlengde levensduur. Ik moet zeggen dat bak van de TDI NOOIT geflushed is en altijd naar volle tevredenheid z'n werk heeft gedaan. Vele weekenden met een flinke kar zand erachter hebben 'm nooit gedeerd  :eusa_clap:

thuur

Citaat van: v40pokemon op 19-02-2010 07:57:30
Mij hebben 'ze' altijd geleerd om de bak bij het verkeerslicht wél in de N te zetten. Maar je moet dan inderdaad niet de bak verkrachten door gas te geven en dan in de D rammen  :eusa_wall: (Gewoon rustig inschakelen dus, zoals je thuis ook wegrijdt)
Het in de N zetten zorgt volgens velen toch voor een verlengde levensduur.

Toch zijn de meningen daar over verdeeld, kwam uiteindelijk op de olietemperathuur uit als ik me goed herinner. Er is een heel topic over.


Gr ;)