Blogje van een rode T-5

Gestart door willem169, 18-03-2010 11:28:00

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: willem169 op 11-06-2010 16:40:14
Nu nog xenon in de bumperverlichting. Heeft iemand dat al wel eens gedaan? ;)
Je bedoelt bij de mistlampen Xenon zetten ?  Ik heb het gedaan bij een Alter I en Erwin (Haasje) heeft het onlangs gedaan bij zijn Alter II. Dus ja, het is al gedaan ;D

haasje

Als je led knipperlichten gaat monteren, zorg er dan wel voor dat je lampen hebt met ingebouwde weerstanden, anders gaan je lampen wel in een heeeeeeel traag tempo knipperen. De vervangende knipperrelais die te koop zijn werken bij onze auto's niet omdat het knipperrelais in je alarmlichtschakelaar zit.

Het topic waar ik de xenon in mistlamp beschrijving heb staan: Link

elianmars

Ik zou geen led knippers monteren, maar gewoon de zilveren lampjes. Ik vind die led's niet echt fraai om te zien.

Turbo-Geek

Led knippert wel mooier (gloeit niet na) en hebben normaliter een oneindige levensduur, zeker met 24 parallel geschakelde leds, dus ze moeten het blijven doen.
Alhoewel je dat met die chineze zooi nog maar moet zien op langere termijn.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

willem169

Zo. Die zit er in.

Met dank aan 850 amateur.

willem169

Ik had voor weinig een goede motorkap op de kop getikt, de oude was scheef en er zaten butsen in. Het enige was dat die kap aardig dof was. Dus: Commandant 4 gepakt, ingesmeerd en opgepoetst.. man dat is geniaal spul. Ziet er echt uit als nieuw.

Dat wil ik graag zo houden, dus heeft iemand tips voor een vervolgbehandeling? (Turtle) wax? Met een rode auto gaat de lak gewoon zichtbaar achteruit als de zon er zo fel op schijnt. Ja, moet je maar geen rode auto kopen, maar daar heb ik nu weinig aan :P

Volvo850 93

Ziet er goed uit willem169 , je hebt een hele mooie T-5

Mvg Dennie

elianmars

Citaat van: willem169 op 30-06-2010 17:36:26
Ik had voor weinig een goede motorkap op de kop getikt, de oude was scheef en er zaten butsen in. Het enige was dat die kap aardig dof was. Dus: Commandant 4 gepakt, ingesmeerd en opgepoetst.. man dat is geniaal spul. Ziet er echt uit als nieuw.

Dat wil ik graag zo houden, dus heeft iemand tips voor een vervolgbehandeling? (Turtle) wax? Met een rode auto gaat de lak gewoon zichtbaar achteruit als de zon er zo fel op schijnt. Ja, moet je maar geen rode auto kopen, maar daar heb ik nu weinig aan :P

Probeer een wax o.i.d. te vinden die het verkrijten van de lak tegen gaat. Misschien dat je via Google iets kunt vinden.

willem169

Echt, de wagen lijkt wel nieuw. :) Denk dat dat met de rode kleur te maken heeft, die begon haast roze te worden...
zal zeker even een plaatje maken binnenkort.

willem169