Onze S70 2.5 20V

Gestart door Koots, 19-02-2010 22:12:12

Vorige topic - Volgende topic

Koots

Als je iets weet houd ik me aanbevolen ;-). Gelukkig is het leer nog in goede staat...

elianmars

Koots

Vandaag kleine modificatie uitgevoerd:

Voor:

Na:

Nu nog even nieuwe koplampglazen scoren, deze steken nu een beetje dof af..

Oh ja, en de S70 is nu in ralley-style uitgvoerd  ;D:

razorx

Mooi werk hoor!

Als je GPS ontvanger wat ongevoelig is, kan je hem op de ECC vastklikken.
Nog beter is hem onder je dashboard te monteren. Ook niet te ver naar voren. zo'n 10 cm. van de uiterste plek is goed.

Gr.
Yits.

thijsj

Wat een nette S70 zeg! Ziet er goed uit met leuke opties en de mooie Satellites. Ben alleen niet zo weg van de rallystickers ;)

MarcoV

Strakke en mooie S70, alleen inderdaad de stickers er af ;D
Veel plezier met de S

MarcoV ;)

Koots

Ach, de ralley stickers zijn vanwege ons 2 maanden oude dochtertje dat nu lekker achterin de S70 mee mag rijden. Vond het wel geestig (en van mijn vrouw mogen ze er ook op blijven ;))..

Koots

Yes!!

Voor:

Na:

Heb ook nog de originele zonnegordijntjes voor de achterportieren weten te scoren via Marktplaats. Nu nog even kijken hoe ik die moet monteren zonder de deurbekleding los te halen. Schijnt een trucje te zijn met wat kunstof "spatels" die je er normaal bij had gekregen (als ze nog nieuw te verkrijgen zouden zijn...)

daytonawim

Volgens mij heb je 2 van die plastic dingen nodig, die kan je ook wel bij de bouwmarkt krijgen.
ze zitten ook met dubbelzijdig plakband vast.

wouter1220

Citaat van: daytonawim op 20-07-2010 22:11:40
Volgens mij heb je 2 van die plastic dingen nodig, die kan je ook wel bij de bouwmarkt krijgen.
ze zitten ook met dubbelzijdig plakband vast.

Volgens mij kan je wel meer "plastic dingen" krijgen bij de bouwmarkt ;)

daytonawim

Het zijn een soort van harde plastic spatels.

Ow en deur paneel verwijderen om ze te plaatsen gaf bij mij  herrie met de knoppen
die aan de bovenkant van je deur zitten, er ligt er nu een in de la ipv op de auto.

Het is een li en een re model let daar ook op, overigens zijn het *&*&^*& dingen als
je de ramen ook af en toe laat zakken, dan lopen ze tegen de bekleding aan en zitten ze niet mooi :-(

Koots

En inmiddels zijn de rollo's gemonteerd:

Even de portierbekleding losgehaald, dat bleek toch het makkelijkst te zijn.

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)