achterbumper

Gestart door lex33, 21-02-2010 11:01:02

Vorige topic - Volgende topic

lex33

Zal foto's erop zetten zodra die klaar is.

marcoenpaula

Hoi Lex.
Succes met het sleutelwerk en veel plezier hier op 't forum.

Groet'n

lex33

Hé hé,eindelijk mijn bumper gemonteerd...tussen de buien door!
Voor degenen die nieuwsgierig geworden zijn hoe mijn bolide eruit is komen te zien ga ik nu proberen om wat foto's te plaatsen...ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

lex33

HEEFT IEMAND TROUWENS EEN T5R EMBLEEM TE KOOP?

Gr Lex.

Thys

De dealer ;)

Kost je ook de kop niet.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

lex33

Nu aleen nog een fatsoenlijke einddempertje maar weet nog niet wat vooreentje...suggesties iemand?(ovaale,hoekig of dubbele)

elianmars

Een mooie ovalen zal zeker niet verkeerd staan bij de zwarte lak van de wagen.

Mooie wagen, trouwens! Alleen jammer van de velgen  :eusa_shhh:

Enne T-5R embleem lekker bij de dealer laten liggen, joh  ;)

Tim H uit E

mooie wagen man ik zou een ovale nemen lijkt me mooier maar euh jij woont in Eindhoven zie ik vlak bij het WC woensel zo te zien ( herken de flat )

Mvg Tim

darius

Citaat van: lex33 op 27-02-2010 19:01:39
Nu aleen nog een fatsoenlijke einddempertje maar weet nog niet wat vooreentje...suggesties iemand?(ovaale,hoekig of dubbele)

Welkom lex.

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2010-02-27

Zoiets, sorry voor de vieze auto....
No show, only go.

lex33

Dank voor de complimenten ja en wat de velgen betreft smaken verschillen en alles beter dan wieldoppen toch?
En Tim waar woon jij dan ergens ook in Eindhoven?
Ja dit is ook een mooi eindstuk maar volgens mij is dit een opzetstuk?Of zie ik dat verkeerd aan het boutje.Ik wil het liefst een sportuitlaat voor het laatste gedeelte maar zijn vrij prijzig.

darius

Citaat van: lex33 op 01-03-2010 20:00:51
Dank voor de complimenten ja en wat de velgen betreft smaken verschillen en alles beter dan wieldoppen toch?
En Tim waar woon jij dan ergens ook in Eindhoven?
Ja dit is ook een mooi eindstuk maar volgens mij is dit een opzetstuk?Of zie ik dat verkeerd aan het boutje.Ik wil het liefst een sportuitlaat voor het laatste gedeelte maar zijn vrij prijzig.

Dit is een sportuitlaat van simmons ook daar hoort een eindstuk op, net als bij de originele uitlaat  ;D
No show, only go.

lex33

Oké en heeft het nog wat effect op het geluid?

darius

Citaat van: lex33 op 01-03-2010 20:09:14
Oké en heeft het nog wat effect op het geluid?

Jazeker er staat een filmpje op mn weblog  ;D Kom anders naar de bbq op 21 maart dan kun je verschillende pijpen beluisteren  (hoop ik  ::))
No show, only go.

lex33

Hoe kom ik bij je weblog?

Gr Lex