de foto's zoals beloofd

Gestart door VELTMAN, 22-02-2010 13:23:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VELTMAN

Hier zijn ze dan de foto's van de V70. Hij bevalt tot nu toe geweldig. Ben zeer tevreden over de staat van het interieur. Het boekje is afgestempeld tot de laatste beurt en heb er een hoop facturen bij gekregen. Tot op heden kan ik weinig geks ontdekken behalve dat het schuifdak niet werkt maar dat wist ik. Nog niet na gekeken. Is een hollandia achteraf inbouw maar ziet er perfect uit. Mogelijk is zekering kapot maar kan deze niet vinden ???
Navi werkt perfect maar ga hem denk ik toch verkopen....Heb nog 2 bigfronts liggen 1 met wisselaar die er waarschijnlijk in komt, heb nl. ook nog een Tom Tommie die het perfect doet :eusa_clap:

Wat gaan we nog doen.....Tja hij is eigenlijk compleet (is ook iets verlaagd weet alleen niet of het origineel is moet nog even onderzoeken) Eigenlijk wil ik alleen nog:
-Honderek
-Titan velgen
-heldere koplampen


en dan vind ik het wel best......Wat vinden jullie van de kleur ::) af en toe twijfel ik nog wel eens. Mij S70 die ik nog moet verkopen had zo'n mooie uitgesproken kleur........is toch eigenlijk wel een heerlijk auto met die 2.5T maar goed je kunt niet alles hebben in het leven toch.....





hathü

Ziet er goed uit, de kleur is niks mis mee. Je sedan,  ja ahum die is ook mooi, inderdaad een speciale kleur die uitstraling heeft.

VELTMAN

je zegt het netjes ähum ;D" geef niets over smaak valt niet te twisten zeggen ze

BobbyV70

Mooie wagen's, mocht je die navi unit weg willen doen, houd ik me graag aan bevolen ;)

FGG

Ik vind zowel de Aubergine 850 als de S70 (422?) mooie auto's. Ik houd wel van sprekende kleuren.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

VELTMAN

de navi staat al op marktplaats, kijk gewoon eens even of ik een goed bod krijg en anders vind ik het zonde........ Maar misschien heeft iemand antraciet kleurige Titans, Perfo's, Volans of een set heldere koplampen liggen kan er wat geruild/ingeruild worden

cas

even je fotojes onder elkaar doen in die post, en niet naast elkaar  ;)  mijn hele scherm wordt uit verband getrokken. en denk meerdere  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

VELTMAN

sorry cas ik heb geen reet verstand van computers :eusa_doh: interesseert me ook niet om er tijd in te steken, maar ze staan toch onder ellkaar?? Vond het al knap van mezelf dat ik de foto's kon plaatsen.Als ik het item open zie ik gewoon de tekst en de foto's prima

cas

oké! kan ook aan mij liggen hoor. ik ben er ook geen held in. maar bij mij staan je fotos naast elkaar. en is de forum layout zo breed als 2 of 3 schermen  :eusa_shifty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

UserID6342

Geen paniek jongens, ze staan goed hoor (althans bij mij) ;D

cas

heij....

bij mij nu ook.  :eusa_doh:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

bastiaan arissen

Citaat van: Dirk342 op 22-02-2010 17:31:44
Geen paniek jongens, ze staan goed hoor (althans bij mij) ;D
Bij mij ook gewoon normaal ;D
Maar even on-topic,
Mooie v70.
Interieur zit er echt netjes uit.
Hopen dat je er veel plezier mee hebt.
Groeten Bastiaan.

mehn

Citaat van: FGG op 22-02-2010 15:27:03
Ik vind zowel de Aubergine 850 als de S70 (422?) mooie auto's. Ik houd wel van sprekende kleuren.

:eusa_think:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jeff

Mooie wagen(s) en welkom! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

VELTMAN

gelukkig staan de foto's goed. Dit is denk ik mijn 9e volvo maar ik heb er nog nooit een gehad waar het interieur er zo strak uitzag als deze. Geen loslatende bekleding op de portieren, geen gaten bij bestuurderskant op het vloertapijt, geen enkele slijtplek op het leer van de stoelen, een compleet maagdelijk reservewiel, zo te zien is de krik nooit gebruikt..... Eens kijken hoe lang wie hierin blijven rijden :eusa_think: ben nogal een onrustig type en rij gemiddels zo'n anderhalf jaar in een auto, maar de S70 heeft het tot nu toe ruim 2 jaar en 6 maanden uitgehouden!!

Tot horens en mogelijk tot ziens allemaal :eusa_hand: