[850 club meeting] 14/03-2004 toerrit in Limburg (3-landenrit)

Gestart door vfredje, 21-01-2004 23:26:37

Vorige topic - Volgende topic

vfredje

BATAVUS-KOGA-MIYATA-PUCH-ZUNDAPP-GOLF-GOLF-AUDI-LAGUNA-NISSAN-MONDEO-LAGUNA-DAEWOO-VOLVO-en in de toekomst:
??????????? oeps....nu een bmw 525 tds touring erbij.

Johann

Citaat van: vfredje op 15-03-2004 19:56:43
Johan,
Schitterende foto''s. Grote complimenten aan de fotograaf Joris.

Mijn kenteken is nog leesbaar op de foto. (blad 2, regel 5, laatste foto, wit kenteken)
Ik zie steeds dat de kentekens onleesbaar worden gemaakt.
Wordt dit gedaan vanwege negatieve ervaringen?
Kun je mijn kenteken ook nog onleesbaar maken, zo nee dan zal ik toch nog aanwezig zijn bij de volgende bijeenkomst, want wij vonden het prachtig.

Vooraf dank............Fred

Javerreknoutochzeghe... Ik iets vergeten????  ::)

Was dat deze?

Ik zie niks.................. ;D

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

TTT242

Prachtige dag gehad. Effe alleen gereden(zonder navigator) en dan effe gewacht op een deftige wagen met co-piloot en toen kwam Ludo en Zn door geroffeld en hebben we er mooi achter gehangen. Enkele Foto's ga ik deze week nog posten. Bedankt allemaal....
En Ludo, dat ging toch lekker op de autostrade. Wel niet echt de ideale weg/verkeer om hem volledig open te gooien... Ik dacht dat mijn wagen niet meer zo lekker liep, maar na de tourrit blijkt alles dik in orde te zijn.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Raf

Citaat van: denkweb op 15-03-2004 13:56:56
Wie was hier de pineut? Raf?

;D dat was een vrijwillige positie!
ze hadden het gevoel dat die twee Belgen de weg wel wisten te vinden ;)

alleen, eens op de snelweg was er geen houden meer aan! ik heb het nog een kilometer of 5 volgehouden maar toen moest ik uit de weg om die sneheids monster voorbij te laten! :'(
ik reed bijna 190 en het leek wel of die gele kwam voorbij gevlogen! :o

Raf
De gustibus non disputandum est!

mehn

Heb je goed naar de foto gekeken?  :-\ Rechts boven zit nog een fotograaf... (bij de pijl)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Citaat van: BenC70ES op 15-03-2004 19:29:53
Hoe doe je dat met een V70R Johann?  ;) handrem en dan met een vierwieldrift door de bocht?  8)

Gewoon links het hek in..
En dan actie/reaktie en terug de weg op stuiteren.. ;D

Menno

DAt zijn inderdaad mooie foto's die zijn genomen tijdens de rit. Zelfs mijn auto zie ik regelmatig voorbij komen. Geeft toch een goed gevoel.

Dus iedereen die mee heeft gewerkt aan de foto's, mijn dank is groot  :D

BenC70ES

CiteerZelfs mijn auto zie ik regelmatig voorbij komen

Menno, rij jij met die rode 854 met 16" Persus? Dan heb k jou wel in een heel verkeerde richting uit zien rijden  :o  ;D

CiteerGewoon links het hek in..
En dan actie/reaktie en terug de weg op stuiteren..   ;D

Lol  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Raf

Ben,

ik had jou toch ook met een digitale camera aan het werk gezien??  ;)

waar zijn jou foto's dan?  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

rogier

Citaat van: BenC70ES op 16-03-2004 21:34:09
Menno, rij jij met die rode 854 met 16" Persus? Dan heb k jou wel in een heel verkeerde richting uit zien rijden  :o  ;D
Hij reed zeker verkeerd! En omdat mijn navigatrice niet op zat te letten, reden wij er verkeerd achteraan ;D

Maar het is toch nog goed gekomen met medewerking van onze kebabtenteigenaarmeneer. :D

Menno

CiteerMenno, rij jij met die rode 854 met 16" Persus? Dan heb k jou wel in een heel verkeerde richting uit zien rijden    

Euuh ja, ik rij inderdaad die Volvo, maar je hebt me dan vast niet alleen zien rijden... Toch Rogier?

Maar volgens mij viel het fout rijden wel mee, ik zie het meer als een short cut  ;D

Johann

Zoals al eerder aangegeven had Joris foto's gemaakt met mijn toestel. Helaas was hem niet bekend dat er een kleine bug in het toestel zit waardoor het toestel na aanzetten soms heel erg blauwe foto's maakt.

Ik ben met deze foto's aan 't stoeien geweest maar kon er onmogelijk nog acceptabele kleur in krijgen..

Heb toen maar voor een andere oplossing gekozen.

Foto's uit de oude doos!  ;D (Gewoon foto doos  ::) )