[850 club meeting] 14/03-2004 toerrit in Limburg (3-landenrit)

Gestart door vfredje, 21-01-2004 23:26:37

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Heren, Dames,

Een hele gezellige dag vandaag!
Ben net thuis, 23.15, en heb er vandaag maar liefst 750 km op gedrukt..
Maar het was de moeite waard. Ik dacht vanmorgen even dat de dag in duigen zou vallen daar zoonlief van 6 de hele dah mee wou rijden en dat zag ik niet zo zitten maar kereltje heeft zich kranig gedragen. Hij was de terugweg ook niet meer uit z'n slaap te krijgen.. ;D

Jammer dat er onderweg niet iets meer contact was met alle Volvo 850 rijders maar de route was super, het weer zat ook mee en op een kleine 20 km na was de vering ook wel te harden.

Foto's volgens morgen, ben bef wel moe..  ;)

s©ub@

tsssssssssssss.... zo'n geharde kerel moe :P
gelijk heb je Johann, ik duik ook zo mijn baal met veren in ;D

doe de kleine de groeten ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Citaat van: Menno op 14-03-2004 22:19:34
Deze ene mooie rode 850 sedan kwam ons vergezellen en opende ook zijn ramen.
Mooie wagen hè ;)
Citaat van: BenC70ES op 14-03-2004 22:36:26
Die andere rode was toch Rogier?  ;)
Idd ;D

De tocht was super. Een omschrijving van de dag vindt je in de post van Menno, waar we de halve tocht achteraan hebben getuft :D Zelfs m'n vriendin vondt het onwijs leuk. Onderweg nog ff ergens gegeten, omdat we heel vroeg weer bij Van der Valk waren. Maar kortom, het was een zeer geslaagde dag.

denkweb

Maarten

Koen en de rest van de evenementen commisie, ik en mijn co-pilot hebben een leuke dag gehad , en erg mooie dingen gezien, twéé nadelen, de duitse worst en patat in Monchau vielen heel verkeerd en jammer dat we voor €1,09 hebben moeten tanken ipv €1,01 ' lekker belangrijk '
Groet Maarten en Hans
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

s©ub@

worst verkeerd??? :-\ (beterschap en veel sterkte)
en tanken... tsja... <grin> wij hollander benne zuunig hè? ;)

BennieV70T

Hoi allemaal,

Ook Hortense en ik hebben een fantastische dag gehad zeer mooie plaatsjes gezien en veel genoten, ook wij hebben onderweg weinig clubmensen gezien de tussen stop in Monschau was erg gezellig.
Het enige mindere moment op die dag was in Monschau tijdens de tussen stop toen Scuba aan het broodje hakse (bovenbeen) begon, tjonge tjonge wat een gelijkenis met die hakse en het hoofd van Scuba :o,  ;D
Het viel ons zwaar dat we na de tocht niet mee konden eten bij v.d.Valk maar er zaten 3 koters op ons te wachten.

Groetjes Bennie en Hortense
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

R.Bijl

Deze Rit was Super,Zo kom je nog eens ergens!
namens vrouw en kinderen bedankt,ik vindt het super als je zoiets kunt uitzetten

Bedank Robin ;)
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

ed

Jongens het was erg leuk gisteren. Ik vond het jammer dat de meesten na afloop al weg waren. Meestal heb je na afloop een heleboel te bespreken.
We hebben na afloop nog lekker gegeten met Ger, Jaap en de bijbehorende dames. Was erg gezellig. Later zagen we in de zaal nog een grote groep zitten. We zijn toen maar afgetaaid, met het oog op nog eens ruim 200 kilometer voor de boeg.

Al met al waren we om 10:45 thuis. Het reed goed door.

Erg geslaagd, en de volgende keer ben ik zeker weer van de partij.

Raf, nog bedankt voor de foto's!

PS. van wie was die mooie Saffron pearl V70R?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

s©ub@

fijn dat iedereen zo tevreden was met de tocht en de bedankjes aan mijn (en de rest van het EC-adres).

van onze kant willen we de makers van de tocht nog even bedanken, want deze tocht was een herhaling van de toertocht die de 850club op 13-10-2002 al eens had gereden;
ronald, ruud & ludo: hardstikke bedankt voor het in elkaar zetten van de route en ik ben blij dat de tocht dit keer wel de aandacht en waardering kreeg die het verdiende ;D

de eerste keer dat deze tocht verreden werd waren we met ongeveer een 10 wagens als ik me niet vergis; gisteren stonden er 26 wagens aan de start :o

denkweb

Citaat van: BenC70ES op 14-03-2004 22:36:26Die andere rode was toch Rogier?  ;)

Heeeee.... is die dan toch nog gespot!  ;D

Hij ging (denk ik) hier ergens rechtdoor...
LINK

s©ub@

... de bossen in??? :o

dat was anders wel een hele lelijke afdaling als ie daar rechtdoor gegaan is... ik betijwfel of zijn auto dan inderdaad nog de vorm heeft zoals ie op de foto stond.

denkweb

Johann,

vandaag even met Monchau gebeld, Strammer Max stuurt de rekening nog na!

;D

Enneh, waar blijven die foto's nou? Joris heeft een lamme duim van het afdrukken... misschien maar beter ook dat de batterij net voor de eindstreep leeg raakte!  ;)

jaap

Wat een geweldig weekend hebben wij beleefd!
Het lijkt mij dat dit zeker voor herhaling vatbaar is en ik sluit me bij ed aan dat het jammer is dat er na afloop niet met elkaar is nagenoten.

De organisatie verdient een dikke pluim voor het organiseren van deze prachtige tocht.

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

denkweb

Wie was hier de pineut? Raf?