Acid stelt zich voor

Gestart door Acid, 25-02-2010 17:00:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Acid

Hallo allemaal,

Ik ben Remco, 31 jaar, woonachtig te Eindhoven en vanaf a.s. dinsdag voor 32 uur in de week projectengineer bij Burgers Ergon. Daarnaast probeer ik nog wat te studeren om ooit de installatietechniek te kunnen verlaten.

Helaas stelt mijn nieuwe werkgever me geen auto ter beschikking dus heb  ik vandaag een 850 GLT sedan uit 1992 opgehaald. Rijd prima voor een schamele 950 euro (heb helaas nooit leren sparen) alleen heeft hij wel wat aandachtspunten die ik op wil lossen om echt plezier van de auto te kunnen hebben. Vandaar mijn regristratie hier. Voor ik een periode van leasbakken begon reed ik een 940 2.3 Estate waar ik het onderhoud grotendeels zelf van deed, en ik ben nu niet anders van plan. Ik moet nog wel even rondneuzen waar ik welke problemen moet dumpen op dit forum, komt goed!

Met vriendelijke groet.


petrolhead

welkom Remco,

iid goede prijs/kilo verhouding. Veel plezier met de roffel en dat dan meteen met een foto :eusa_clap:
Met wat zoek vaardigheden kun je hier heul veul vinden als je ergens tegen aan loopt met je roffel om hem rollend te houden.

groet charles

big ben

Proficiat met de 850  :D............. mooie auto  ;) (van marktplaats??)
Er is genoeg te lezen op dit forum, dus daar kan het niet aan liggen,

Grt Ben :)

Freakybaby

Die ziet er netjes uit Remco!

Veel plezier ermee
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bouke

Welkom Remco

Mooie bak hoor ik rij er ook een ('93),maar uh wat voor kleur is ie noe atraciet of donker blauw ??? ik kan het niet zo goed er uit halen maar ik gok op antraciet ;D

big ben


FGG

Welkom op 't Forum, Remco.

Altijd weer mooi, zo'n Alter-I.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Acid

#7
Dank voor de welkoms woorden. Wat betreft de kleur....tja....het is groen, zegt men, vind het zelf meer blauw. Had ooit een Rover 220 GTi die Caribbean blue was, of zo iets, dat leek er wel een beetje op, vonden sommige mensen ook meer groen.


pikkepoelie

nette roffel remco  :eusa_clap:

veel plezierige en veilige km's
en iedereen staat hier open voor problemen en zal je altijd proberen te helpen  :eusa_dance:

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

ro~djo

Welkom op het forum

Veel fijne en veilige km met je nieuwe aanwinst

marcoenpaula

Hoi Remco.

Succes met je aanwinst en welkom.

Groet'n

EdenAli

Weer een alter 1 erbij  :eusa_clap: :eusa_dance: straks komen de turbo uitvoeringen in de minderheid hier ;) ;D

Ruup

mooie alter 1 voor weinig geld :) goed gedaan :eusa_clap:

Tim H uit E

#14
ja ja een stadgenoot   :eusa_dance:ja ik woon ook in het o zo mooie Eindhoven

welkom bij het gezellige forum en veel plezier van je roffel.
oja meld je even aan bij de brabant meeting op zondag 11 april vanaf 14.00 in helmond wordt gezellig

Mvg Tim