Antraciet (imi) Pegasus

Gestart door appie, 26-02-2010 15:17:59

Vorige topic - Volgende topic

appie

Hallo,

is er iemand die ervaring heeft met de imitatie Pegasus-velgen die actuning.nl aanbiedt in de kleur antraciet?

zo ja, zou je daar dan eens een plaatje van willen posten? Ik heb contact gezocht met actuning, maar de antwoorden die ik krijg zijn niet erg uitgebreid. Wel heb ik een plaatje toegestuurd gekregen waarop (al sik het goed begrepen heb) de antraciete velgen afgebeeld staan, maar mij lijkt het verschil tussen antraciet en zilver eerlijk gezegd maar heel gering.

Iemand ervaringen of een goede tip waar ik die velgen (voor een schappelijke prijs) op de kop zou kunnen tikken?

Ronin

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,39053.0.html

Staat een adres beschreven waar ze voor een leuke prijs worden aangeboden.

appie

Dank je Ronin, maar even voor de duidelijkheid: je bedoelt dus met het bedrijf 'EuropeanTuning'?

EDIT: Bij ET zie ik geen antraciete pegasus's staat trouwens  ???

pwaes

Citaat van: appie op 26-02-2010 15:42:57
Dank je Ronin, maar even voor de duidelijkheid: je bedoelt dus met het bedrijf 'EuropeanTuning'?

EDIT: Bij ET zie ik geen antraciete pegasus's staat trouwens  ???

even bellen dan...

M a r c

Velgen zijn er in Silver en in Hyper-Silver. Dat Hyper-Silver is meer een blackchrome-effect dan écht antraciet.

Ik laat wel eens nieuwe imi's in de originele antraciete Titan-kleur spuiten overigens, dus er zwerven wel wat auto's rond met imi's in de originele Titan-kleur.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

appie

kun je daar een prijsindicatie voor geven, dat spuiten? Gewoon een ball-park-figure, om een idee te krijgen...

haRtV70R

Als ik dan toch foto's aan het posten ben. Ik heb ook al een paar kleuren geprobeerd. Spuiten kost niet overdreven veel. C.a 30-40 euro per velg.

Black-chrome:

Originele antraciet kleur:

En willekeurige antraciet kleur:

[move][/move]

appie

Dank voor de plaatjes en info mbt de prijs. Welke kleur bedoel je met 'originele antraciet',de titan-kleur is toch anders of bedoel je  die niet?

haRtV70R

Citaat van: appie op 26-02-2010 23:03:09
Dank voor de plaatjes en info mbt de prijs. Welke kleur bedoel je met 'originele antraciet',de titan-kleur is toch anders of bedoel je  die niet?

Over de kleuren vd volvo velgen zijn al veel discussies geweest. 1 ding is duidelijk, de Titan kleur is anders dan de antraciet pegasus kleur. De peg is veel lichter. (En de Titan is er ook in 2 tinten, om het makkelijk te maken ;D) En Volans zijn ook weer anders.. :eusa_shifty:
[move][/move]

appie

capri

Imitatie pegasus in de kleur antraciet zijn bijna of niet meer te krijgen.
Zelf in september 2009 een set zilver antraciet besteld via mijn werk en tot mijn verbazing hadden ze antraciet geleverd. Wilde ze eerst terug sturen maar ben achteraf blij dat ik ze gehouden heb, staat gewoon een stuk beter onder een groene T-5R.
Helaas een maand later rijd mijn vrouw tegen de stoeprand met gevolg een leuke schade aan de velg.
Oke kan gebeuren dus ik dacht gewoon maar een nieuwe bestellen, helaas vier maand later en nergens een enkele imitatie pegasus in de kleur antraciet meer leverbaar.
De velg maar laten spuiten voor 100 euro en gelukkig weer als nieuw.

Kwaliteit van de imitaties zijn zeer goed. 
De velgen uit duitsland zijn nog weer iets beter.

gr wim 

RemkoT5

IK ben even aan het zoeken geweest naar imi pegasus 17' Voor in de zomer.
Ben ik in Echt bij Weber terecht gekomen.
Hij heeft ze voor 100 Euries per velg in zilver en titan kleur (of zo iets) 7-17 er 43
Ze schijnen uit germany te komen tenminste dat staat in de velg, maar dat kan iedereen erin gieten denk ik.
Ben ik gisteren bij een volvo dealert voor wat onderdeeltjes, heeft die deze identieke pegasus 7-17 er 43  ook staan. Met germany en Volvo in de velg gegoten. voor 179 euries per velg.
Lijkt mij dat ze uit dezelfde fabriek komen. Huh
Als iemand nog verder onderzoek heeft gedaan?

capri

Kan ook niks vinden op mijn velgen waar ze weg komen.
Besteld via mijn werk.

Ook even een met een velg vergeleken die uit duitsland komt en de velg uit duitsland weegt wel meer.

Beide velgen zien er goed uit en rotzooi verkopen doen ze echt niet.

wim

appie

Citaat van: RemkoT5 op 27-02-2010 23:48:46
IK ben even aan het zoeken geweest naar imi pegasus 17' Voor in de zomer.
Ben ik in Echt bij Weber terecht gekomen.
Hij heeft ze voor 100 Euries per velg in zilver en titan kleur (of zo iets) 7-17 er 43

Weet je dat zeker over die kleuren? Ik had die site een tijdje geleden ook al geboomarked, maar daar staat niets over een Titan-kleur...?

Ludo

Citaat van: RemkoT5 op 27-02-2010 23:48:46
Citaat van: appie op 28-02-2010 12:34:36
in zilver en titan kleur (of zo iets) 7-17 er 43

Weet je dat zeker over die kleuren?

Wellicht niet, daarom staat er wellicht ook "of zo iets".

Hij heeft ze in R-type Silver, en R-type Hyper wat hetzelfde is als black chrome.