TIP: Dijk van een LED-Looplamp (geen advertentie)

Gestart door bkop, 14-02-2010 23:41:48

Vorige topic - Volgende topic

pwaes

Citaat van: ed op 28-02-2010 19:21:06
Er zit dus wel een batterij in? Bij mij zat er zo'n sigaretten plug aan past en dat zoek ik niet. Die van de Lidl was volgens mij ook anders.

Hij wordt geleverd met 12v plug en met 220 adapter. En deze kunnen los van de lamp, waardoor deze draadloos is.

Freakybaby

Citaat van: ed op 28-02-2010 19:21:06
Er zit dus wel een batterij in? Bij mij zat er zo'n sigaretten plug aan past en dat zoek ik niet. Die van de Lidl was volgens mij ook anders.

Batterij doet het volgens de verpakking 3-4 uur. Dat er OOK een sigarettenplug bij zit is voor mij alleen maar pluspunt, je zal altijd zien dat die batterij net leeg is voor je klaar bent ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

ed

Ga het dan toch maar proberen. Heb er altijd zo'n hekel aan als gereedschap niet werkt. Heb het altijd gedaan met een looplamp op 220, zo'n tl balkje. Werkt prima en is niet zo kwetsbaar. Het nadeel met batterijen is inderdaad als je ze nodig hebt zijn ze leeg. laatst lag er bij de aldi ook zo'n tl balkje. Had niet goed gekeken, maar was er dus een op de sigaretten aansteker. Moest laatst wat doen aan de auto, was ik die lamp vergeten. Volgende dag dus accu dood.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

reneetje

Citaat van: ed op 01-03-2010 20:51:34
Ga het dan toch maar proberen. Heb er altijd zo'n hekel aan als gereedschap niet werkt. Heb het altijd gedaan met een looplamp op 220, zo'n tl balkje. Werkt prima en is niet zo kwetsbaar. Het nadeel met batterijen is inderdaad als je ze nodig hebt zijn ze leeg. laatst lag er bij de aldi ook zo'n tl balkje. Had niet goed gekeken, maar was er dus een op de sigaretten aansteker. Moest laatst wat doen aan de auto, was ik die lamp vergeten. Volgende dag dus accu dood.

Voor onder de motorkap is er maar 1 goede verlichting , de tl balk die je onderaan de kap klemt.

Voor hoeken en gaten waarbij je licht nodig het de accu lamp van Makitelaar.. ;)

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

ed

Die makita lamp heb ik ook. Maar die kan niet zo goed tegen smeer  (reflectorrand is al los gelaten), en kan niet in kleine hoekjes. Daarvoor is een looplamp toch echt handiger. Met zo'n lamp aan de klep heb je ook in hoekjes of diep in de motorruimte te weinig licht!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

ed

Is dat die Elro? Het lijkt alsof hij rondom straalt. Is dat zo?

elianmars

Hij is precies hetzelfde als de Elro, maar er staat een ander merk op (kan zo snel niet op het merk komen).

Hij straalt alleen naar één kant uit. Het vertekent een beetje (erg) op de foto. De flitser van de camera reflecteert op de witte achterkant van de lamp.
Je ziet de straling van de leds op de vloer schijnen.