Gamers

Gestart door Esveldt, 23-01-2004 00:44:52

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Citaat van: Eugene op 08-01-2007 11:01:32
6:30 :o OMFG :o

Heb wel 40 rondjes gereden ofzo voor die tijd  ;) De baan is zo lang dat het moeilijk is om over die hele afstand voluit te gaan zonder foutjes

Murcielago rijdt ook lastiger dan de GT3 RSR. Zonder driver aids natuurlijk

ik post de replay wel een keer
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Eugene

Citaat van: JCviggen op 08-01-2007 11:21:55
Citaat van: Eugene op 08-01-2007 11:01:32
6:30 :o OMFG :o

Heb wel 40 rondjes gereden ofzo voor die tijd ;) De baan is zo lang dat het moeilijk is om over die hele afstand voluit te gaan zonder foutjes

Murcielago rijdt ook lastiger dan de GT3 RSR. Zonder driver aids natuurlijk

ik post de replay wel een keer

Uiteraard zonder driver aids :)

Ik vind de Murci makkelijker rijden dan de Porsches. Alleen bij snel van links naar rechts sturen breekt de achterkant uit, net als bij sturen en remmen tegelijk.

Ik heb het probleem ook qua foutjes, als ik veel harder ga, dan lukt dat wel een half rondje. Maar als je dan bijvoorbeeld bij ex muhle achterste voren staat ben je alle gewonnen tijd weer kwijt >:(

If it's not blown, it sucks...

HaRdCoRe-WeZ

Yup, dat is het nadeel (en gelijk de uitdaging) van zo'n lang circuit. Als ik vanavond tijd heb, dan ga ik ff een uurtje knallen, is alweer bijna 2 weken geleden. Murcielago is btw een heel stabiele auto.

Eugene

De MC12 is volgens mij NOG sneller dan de Murci, maar dat ding is bijna niet op de baan te houden :o

Duell

Tjonge ik van het weekend net GTR 2 op de kop getikt maar het is wel even een heel stuk moeilijker dan Live for Speed.
Live for Speed is zeker een goed spel, en met de Sauber rijden is heel gaaf, maar zo'n MC12  :eusa_dance:

Ik zal het dus nog maar niet hebben over mijn rondetijden  :-[ 

HaRdCoRe-WeZ

6:38.1 in de Murcielago op Tourist, was 1e rondje met 3 fouten.

Eugene

pfff, hoe doen jullie dat :o

Ik heb net nog een rondje gedaan. Perste er een 6:54 uit, met een heleboel kleine foutjes. Gevoelsmatig een seconde of 10 verloren. Zelfs dan mis ik nog bijna 10sec tov jou, en bijna 15 sec op de tijd van Jan :o

Emiel

Je hebt het of je hebt het niet.... :evil:

;) ;D :eusa_whistle:

Eugene

Citaat van: Emiel op 08-01-2007 22:18:19
Je hebt het of je hebt het niet.... :evil:

;) ;D :eusa_whistle:

Dat zal het zijn ;D

J. Hoeksema

Gisteren eindelijk mensen van het forum c.q. club tegengekomen bij het online spelen van GTR2. Het waren T5R4ever en T W R 850 die gisteren op monza betere rondetijden lieten zien dan dat ik deed :eusa_doh: :eusa_wall:

Met de start ging het al meteen fout en werdt ik 2 x vanachteren aangereden dus ik ben ze de rest van de race niet meer tegengekomen >:( :-\
(volgende keer neem ik ook ferrari of een lambo  ;D)

Wel leuk eens mensen van het 850forum online te zien, geeft toch een beetje een band, al ken ik ze persoonlijk niet. (denk ik) of het moet van een club meeting zijn. :eusa_think:

(de auto's herken ik meestal wel 8))

Tot de volgende keer :P

kalehellevoeter

;D Was leuk he?
Ik reed daar rond als T5R4EVER
Leuk circuit! 1 van m`n favorieten ;D

Misschien wel leuk om een eigen servertje te hebben daar met een wachtwoord! dan hou je in ieder geval de Bashers weg,da`s echt niet tof met die gasten.
Gisteren ook,lag ik 2e en dan wordt ik er afgeramd.............zoooooo zonde!!

Groeten Roy

M a r c

Moet je nu tegenwoordig online racen Roy? Tja op straat gaat natuurlijk niet met die vrachtwagen van je...  ;D  ;D  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

J. Hoeksema

Citaat van: kalehellevoeter op 11-01-2007 09:11:21
;D Was leuk he?
Ik reed daar rond als T5R4EVER
Leuk circuit! 1 van m`n favorieten ;D

Misschien wel leuk om een eigen servertje te hebben daar met een wachtwoord! dan hou je in ieder geval de Bashers weg,da`s echt niet tof met die gasten.

Gisteren ook,lag ik 2e en dan wordt ik er afgeramd.............zoooooo zonde!!

Groeten Roy

Ik ben uiteindelijk 3de geworden en nee ik heb je er niet afgeramd hoor!  :eusa_naughty:
Uiteindelijk waren er veel uitvallers en mensen die er geen zin meer in hadden, dus eruit stapte, dat is overig vaak zo. ::)
Ik zag dat T W R 850 er ook meteen mee stopte toen je eraf lag, zijn jullie toen nog ergens anders gaan racen? Voor mij was het bedtijd dus dat was mijn laatste race.

Een eigen server zou inderdaad ideaal zijn.  :eusa_dance:

kalehellevoeter

Citaat van: M a r c op 11-01-2007 09:46:15
Moet je nu tegenwoordig online racen Roy? Tja op straat gaat natuurlijk niet met die vrachtwagen van je... ;D ;D ;D ;)

Jah............helaas wel ;-)
Nee die 240 pk die ik nu heb,heb ik echt nodig om die 2600 kg vooruit te krijgen.........................................

Gr Roy

kalehellevoeter

Nee wij zijn ook maar gestopt.voor dat je het weet is het weer 2 uur s`nachts ;D

Vanavond weer  ;D ;D ;D