Gamers

Gestart door Esveldt, 23-01-2004 00:44:52

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Misschien dat ik vanavond ook nog ff mee kom racen. Geen idee hoe laat, kijk wel ff.

J. Hoeksema

Misschien dat ik er ook weer bij ben vanavond, alleen zal dat na 20:30 zijn aangezien ik daarvoor andere verplichtingen heb.
Ik ben morgen vrij, dus ik kan het wel wat later maken! ;D ;D

T W R 850

;Dik niet dus ik maak het niet laat

Peth©oni

Heb nu ook WTCC !!! ff installeren en voila !!

HaRdCoRe-WeZ

Ah kijk, waar heb je hem gekocht?

OMD

Iemand hier die nog aan de Playstation 3 gaat?

heb 12 Februari Pre-Launch evening van me werk, heerlijk  8)

Gmid

Ga aan de PS3, zodra de nieuwe gran turismo er is. Hetzelfde heb ik gedaan bij PS2. Dat spel was eigenlijk de enige reden om die PS2 te kopen.
Volvo C30 '12

Peth©oni

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 11-01-2007 23:29:52
Ah kijk, waar heb je hem gekocht?

Eeeh niet....  :eusa_shhh:

HaRdCoRe-WeZ

OMD

Citaat van: Gmid op 17-01-2007 20:25:17
Ga aan de PS3, zodra de nieuwe gran turismo er is. Hetzelfde heb ik gedaan bij PS2. Dat spel was eigenlijk de enige reden om die PS2 te kopen.

das een goede keuze, moet je wel HD tv hebben anders is het  :eusa_naughty:

de screenshots zijn echt fantastisch!

san

Even een kleine opgraving...wij zijn van plan om een spelcomputer aan te schaffen. Eigenlijk bedoeld voor de oudste(5) maar ook zullen papa en mama er eens achter duiken.In het verleden heb ik ooit een PS gehad.Wat is tegenwoordig een goede aankoop. We hebben nog geen LCD,LED of ander soort TV,dus misschien moet ik daar rekening mee houden.Wie heeft er tips vwb de aanschaf?

FGG

Citaat van: elianmars op 21-01-2012 22:34:20
Citaat van: FGG op 21-01-2012 22:32:34
Ongelezen topics:

http://www.fgg.nu/ongelezen.png

:-\

Waar zit je dan ook al die tijd?  ;D

Even een vraagje: bij GT5 op de PS3 heb je de mogelijkheid om herhalingen op te slaan. Is er ook een mogelijkheid om die herhalingen in een gangbaar formaat op de PC te krijgen? Ik heb nu een export gedaan en op een memory-stick gezet maar dat resulteert in een aantal bestanden die ik niet thuis kan brengen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

And now for something completely different:

http://www.wowhead.com/achievement=9573/proving-yourself-silver-damage

Ik heb een klein probleempje hier. Ik heb deze keer op keer geprobeerd maar ik strand elke keer op wave 6. Ik ben er 1x doorheen gekomen maar toen strandde ik eentje verder, op wave 7. Dus, wat doe ik verkeerd of wat mis ik in mijn specs:

Lvl 100 Destro Warlock, iLvl625, Observer as minion. All specs:

http://eu.battle.net/wow/en/character/argent-dawn/Marsultor/simple

Ik gebruik Cataclysm om die klotekonijnen te killen, tijdens de hele wave hou ik Rain of Fire op op de healer en probeer 'm zo veel en zo hard mogelijk te raken, maar ik krijg 'm gewoon niet neer binnen de klok.

Can anyone help me to get my specs right and give me that extra power to get this done?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

de geneRaal

Ik speel wow niet meer,het is een groot daily spel geworden dat het gewoon saai is.
succes met je opdracht  ;)
Blackstone under construction

maruska

vent met een jurk :O
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R