RH Velgen wie weet meer!

Gestart door laurens-s70, 03-03-2010 19:31:14

Vorige topic - Volgende topic

laurens-s70

hey kan iemand mij vertellen wat die 850 achter voor aanpassing heeft gedaan mvg laurens

laurens-s70

?.... niemand zijn kasten laten rollen ofja flink laten rollen en kan me zeggen hoeveel plaats je wind mvg

fearless

ff zoeken in een paar projecten hier op het forum, ja er zijn mensen die aanpassingen hebben gedaan. Bijvoorbeeld randjes spatbord weg halen, win je aardig ruimte mee.

Turbo-Geek

Ik heb ze met de hand geklopt ! (de randen dubbelkloppen)
Rollen werkt namelijk niet omdat de rand niet rond is maar eerder rechthoekig, dus de traditionele roller zoals op een BMW en VW's ie je monteert op het fussee gata niet werken.
Gewoon handwerk en je wint zo'n 1.5 tot 2cm.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

laurens-s70

hey mensen nog bedankt ik heb het met uhn hamer geprobeert maar dat was eigenlijk niet tedoen er gebeurde niet veel of ik moest harder slaan dat zag ik niet zitten om me auto tebetrekken om het zo maar tezeggen dus heb ik afspraak gemaakt bij colerschop venlo heb ze laten omrollen is perfeckt gelukt maakt niks uit of die rand haaks is stelde niks voor en velgen liggen achter al erop en het pas met 9,5j:) dus kan wel mensen banden achter 225 40 18 en voor heb ik 215 40 18 ga ik zo monteren zal binne kort even foto s maken en plaatsen mvg laurens

Tim N

Thijssie!

Citaat van: laurens-s70 op 03-04-2010 16:21:09
hey mensen nog bedankt ik heb het met uhn hamer geprobeert maar dat was eigenlijk niet tedoen er gebeurde niet veel of ik moest harder slaan dat zag ik niet zitten om me auto tebetrekken om het zo maar tezeggen dus heb ik afspraak gemaakt bij colerschop venlo heb ze laten omrollen is perfeckt gelukt maakt niks uit of die rand haaks is stelde niks voor en velgen liggen achter al erop en het pas met 9,5j:) dus kan wel mensen banden achter 225 40 18 en voor heb ik 215 40 18 ga ik zo monteren zal binne kort even foto s maken en plaatsen mvg laurens

Beter gebruik je even wat leestekens, dan is het wat makkelijker te lezen ;)