VOMAC 2012

Gestart door viking_in_shorts, 17-10-2010 21:29:56

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: KIM op 30-03-2011 16:37:57
Het lijkt dat die pakken wat minder goed geisoleerd zijn...

Ik ben in ieder geval blij dat onze pakken wat dikker waren ;D

...The Nile isn't just a river in Africa...

Hengeveld

Onze pakken hadden zelf isolerende werking (neopreen). Die pakken bij Harry trek je volgens mij gewoon over je normale warme kleding aan. Wij moesten alles uitdoen in onze pakken.

Mooie foto; haalt weer mooie herinneringen op.

Pino143

Citaat van: Hengeveld op 30-03-2011 23:03:35
Onze pakken hadden zelf isolerende werking (neopreen). Die pakken bij Harry trek je volgens mij gewoon over je normale warme kleding aan. Wij moesten alles uitdoen in onze pakken.

Ik wil niet weten wat jij uit hebt getrokken :eusa_shhh:, maar bij mij was het alleen mn schoenen. Mijn warme kleding had ik onder dat pak ook gewoon aan.

Marc O.

Citaat van: Pino143 op 31-03-2011 09:44:12

Ik wil niet weten wat jij uit hebt getrokken :eusa_shhh:, maar bij mij was het alleen mn schoenen. Mijn warme kleding had ik onder dat pak ook gewoon aan.

Volgens mij ging Ilja er "head first" in, en gezien die pakken niet helemaal waterdicht waren kan ik me indenken dat hij die warme trui van tevoren heeft uitgetrokken ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Pino143

Citaat van: Marc O. op 31-03-2011 09:56:18
Citaat van: Pino143 op 31-03-2011 09:44:12

Volgens mij ging Ilja er "head first" in, en gezien die pakken niet helemaal waterdicht waren kan ik me indenken dat hij die warme trui van tevoren heeft uitgetrokken ;D

Daar heeft ie niet bij stilgestaan hoor. Dat was een impulsieve actie. Too bad! :eusa_boohoo:

Hengeveld

Citaat van: Marc O. op 31-03-2011 09:56:18

;D
Waterdichtheid viel wel mee; alleen mijn shirt was iets nat geworden. Bij je hoofd komt natuurlijk wat water naar binnen bij zo'n sprong.