[Mini meeting] zuid Limburg mei 2010?

Gestart door mirandaaatje, 05-03-2010 17:09:08

Vorige topic - Volgende topic

wepster

mitsupiet

Was inderdaad leuk.
Vreemd was wel dat toen ik aan kwam rijden er allemaal Opeltjes stonden tot aan de horizon.
Toen ik door wilde rijden sprong er een stevige (ik denk Opel rijder) voor mijn auto en ontstond er het volgende gesprek:

"Heee!!! dit is hier alleen voor Opels, dit is een Opel meeting"
"Nee hoor hier is een Volvo meeting"
"Kijk dan hier staan alleen maar Opels"
"Nou en; mogen gewone mensen daar dan niet meer komen?"
"Ja in zo'n discussie heb ik geen zin, bekijk het maar"
En hij droop af ;D

Toen zag ik helemaal aan de andere kant van het parkeerterrein een paar 850's staan en ben daar maar heen gereden.

Te hard geschrobt.......

)()()sT

Hoe reed jij terug trouwens?
Je reed achter me, maar toen ik rechtsaf die hobbeldebobbel autoweg opdraaide richting Eindhoven zag ik jou rechtdoor rijden, het Heuvelland in  ;D

Apart sfeertje en gezellige muziek bij de buren ook  :eusa_dance:

Ik vind de locatie voor een Zuid Limburgmeeting altijd wel leuk, in ieder geval veel gezelliger als in Urmond.
Hopelijk een volgende keer drukker, en dat Miranda dan ook komt  8)

mitsupiet

Klopt, ik ben teruggereden naar de A76. Omdat ik gezien dacht te hebben dat de N281 ergens bij de IKEA was afgesloten. Dan hoefde ik niet binnendoor te hobbelen.
Of was deze toch open?

Locatie was perfect, inderdaad moest het alleen wat drukker zijn.

Of gewoon een Opel kopen.  ;D :eusa_think: :eusa_snooty:

Te hard geschrobt.......

)()()sT

Citaat van: mitsupiet op 17-05-2010 22:52:32

;D

De N281 is richting het noorden gewoon open... Maar goed, jouw route is idd. ook prima.

mevita

Citaat van: )()()sT op 17-05-2010 22:44:35

Ik vind de locatie voor een Zuid Limburgmeeting altijd wel leuk, in ieder geval veel gezelliger als in Urmond.
Hopelijk een volgende keer drukker, en dat Miranda dan ook komt  8)

Helemaal mee eens, voor een meeting is dit de beste locatie  :eusa_whistle:,

gr mevita

jopie850

alleen de volgende keer moeten we korter bij de drive in staan, wel zo gemakkelijk  ;D ;D ;D ;D

heey Math, mooie dubbeldin heb je , veel plezier ermee

de wc-eend zit al onder de moterkap

groetjes Joop

Domaso

Citaat van: )()()sT op 18-05-2010 08:23:38
Citaat van: mitsupiet op 17-05-2010 22:52:32

;D

De N281 is richting het noorden gewoon open... Maar goed, jouw route is idd. ook prima.

Stadsautoweg heeft 'n snelheidsbeperking (70 km/u) en die weg is vreselijk slecht. Naar de meeting toe reed ik gewoon rechtdoor bij Ten Esschen; kun je tenminste doorrijden.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

widebody

En houd je maar aan die snelheid! Collega is met de lkw geflitst, 85km/h.

KASSA!

Geloof iets van 275euries.
:P

Luc

Tis toch niet normaal dat we wegenbelasting betalen om onze banden, schokbrekers, veren, ophangingsdelen, en wat nog niet meer kapot te rijden?

t Was een gezellige meet, maar volgende keer rij ik binnendoor terug naar huis. Wat de overheid ons lapt in de omgeving van Heerlen/Kerkrade slaat helemaal nergens meer op.
Ik heb een paar foto's gemaakt met mn foon, die post ik dit weekend wel ff (niets bijzonders verder).
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Vulk

Moet je eens in Belgiƫ wonen...

)()()sT

Hij wordt toch compleet vernieuwd nu?
Ik vind het kwalijker dat er daar, maar ook op veel andere stukken wegen zijn voorzien van nieuw asfalt dat na een of twee winters compleet eruit ligt. Tuurlijk is nu bekend dat dat zoab niet zo tegen die vrieskou/water etc. kan maar op veel plaatsen is echt ***werk geleverd.

Maar ach, das weer een hele andere discussie, laat de foto's maar komen  8)

thuur

Citaat van: Luc op 22-05-2010 03:25:42
Ik heb een paar foto's gemaakt met mn foon, die post ik dit weekend wel ff (niets bijzonders verder).

Lang weekend?

Gr 8)

widebody

Citaat van: Luc op 22-05-2010 03:25:42

Heel Lang denk ik!

jopie850

Mini Meeting 5 september 13 uur bij Burger King Kerkrade nabij Roda Stadion

beste mede forummers.

aanstaande zondag heeft ondergetekende een vrouw en kids vrije dag, mijn spijkers aan de kist gaan die dag heerlijk met de schoonmoeders op stap naar  een pretpark.

Het leek me dan ook eens grappig om te zien hoe snel we hier een mini-meeting kunnen houden en hoeveel volvo-fanaten op komen dagen.

Vrijdag 3 September is de oproep:

ben benieuwd hoeveel er op 5 September zijn. Ik ben er rond 13 uur want ik trakteer me op een vette lunch tijdens de afwezigheid van mijn aanhang

Ik zie wel wie er komt en komt er niemand dan was dit de kleinste meeting ooit op dit forum  :eusa_dance: :eusa_dance:

groetjes Jopie

laat hier maar weten als je komt