Een tweede leven voor een vergeten oude 850

Gestart door xhlr, 03-03-2010 23:11:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xhlr

Wie ben ik?
Ik ben een 27-jarige student/onderzoeker die ooit begon met een Volvo 440. Had altijd gedacht een Japanner te rijden, maar de 440 die bij mij in de wijk stond was gewoon een plaatje :)
Ruim 5 jaar rijplezier van gehad, maar na 4 ton op de teller had hij wel zijn dienst gedaan. Met minder dan 300 euro dagwaarde kreeg ik de kans om hem in te leveren voor de slooppremie (een maat van mij kocht een jonge auto recentelijk).
Ik kwam voor onderdelen voor de 440 regelmatig bij Svala Leiderdorp, en kreeg op een dag te horen dat er nog een 850 in de bedrijfsvoorraad zat. Hij was ingeruild door de vorige eigenaar (een directeur van een lokale aannemer hier) voor een V70, en stond sinds korte tijd op het terrein van Svala. Na een ritje gemaakt te hebben was ik helemaal verkocht! Had nooit gedacht dat ik ooit een automaat zou rijden, maar ik wende er gauw aan.

Wat voor een 850 is het?