Mistlampen

Gestart door Reitse, 02-10-2003 10:07:28

Vorige topic - Volgende topic

Vogel

CiteerSú-per! Die zocht ik.  
Zal morgen ff foto van mijn mistlampen neerzetten, moet je het verschil maar eens zien!
Als het echt nodig is ;) wil ik er nog wel onder kruipen morgen met een fototoestel. Dan kan je misschien aan de achterkant(van de bumper) zien hoe ze anders vastzitten dan bij jouw.
Forget the rest, Volvo is the Best

Reitse

Ik hou je niet tegen  ;), maar het is heel erg lastig te zien. Ik denk dat het in de beugeltjes zit hoe de afstelling uitwerkt...

Vogel

Ik kruip er morgen wel even onder. Het zal wel tegen de avond worden voordat ie erop staat.

Vogel

Hier is de foto, kan je hier wat mee Reitse?

Edwin

Citaat van: Vogel op 21-01-2004 16:27:08
Heb je hier wat aan Reitse?

Mooie gril heb jij Vogel! :)  Waar gekocht of zelf gemaakt?? Heb je een front foto ervan?

gr. Edwin.  8)

Vogel

Ik heb deze foto, is niet helemaal geweldig is s'avonds gemaakt.
De grille heb ik zelf gemaakt als je wilt weten hoe dan hoor ik het wel ;D

Edwin

Citaat van: Vogel op 22-01-2004 20:08:56
als je wilt weten hoe dan hoor ik het wel ;D

IK WIL HET WETEN! ;D (PB of Mail?)

gr. Edwin.  8)

Joris_Scholte

Ik weet het, completely off-topic, maar ook deze foto vind ik heeeeel erg strak!!  :o

Vogel

CiteerIk weet het, completely off-topic, maar ook deze foto vind ik heeeeel erg strak!! :o
Nou ik ook effe dan ;), dank u wel. Ben ik gelukkig niet de enige die het mooi vindt.
CiteerZal morgen ff foto van mijn mistlampen neerzetten, moet je het verschil maar eens zien!
Waar is ie dan? of regent het bij jouw ook ;D

Reitse

Niet echt regen, meer soort van baby-sneeuwachtigiets...

Maar foto is gemaakt.

Die beugelmontage komt me wel bekend voor, ik vrees dat die kap niet helemaal goed zit...

Vogel

Verschil is inderdaad wel groot raar...

Reitse

Citaat van: Vogel op 22-01-2004 22:15:56
Verschil is inderdaad wel groot raar...
Dat bedoel ik dus... De kap is ook een beetje krom. Moet nog ff moed (en tijd) verzamelen om dat ding los te halen en opnieuw te monteren, volgens mij zit die er gewoon niet goed voor... of heeft iemand anders een heel erg helder idee?

s©ub@

onderspoiler zit los reitse... zoals ik het hier zie tenminste; hij "gaapt" ook wat aan de bovenkant van de mistlamp...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Vogel

Citeeronderspoiler zit los reitse... zoals ik het hier zie tenminste; hij "gaapt" ook wat aan de bovenkant van de mistlamp...
Volgens mij hangt de hele bumper naar voren/onderen, want onder jouw grille Reitse zit ook een kier die er bij mij niet is.
Of bedoel ik nou hetzelfde als jouw s©ub@.

Reitse

Citaat van: s©ub@ op 23-01-2004 00:03:23
onderspoiler zit los reitse... zoals ik het hier zie tenminste; hij "gaapt" ook wat aan de bovenkant van de mistlamp...
Onderspoiler zit wel vast hoor. De hele bumper lijkt inderdaad wel wat schuin te staan. Daarom wil ik het hele zaakje een keer loshalen, kijken of het een montagefoutje is of dat er echt iets krom is...