T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

francois

gelukkig niks aan de hand op de fan na dan

grfr

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Bah Cas, je motor in een mooi stilleven zitten fotosoepen, zonde! ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

Vet Cas, eindelijk af ! waar ga je hem hangen ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

Hangt al :-))  

in de woonkamer tussen de raampjes!

en hieronder mn andere schilderij van dezelfde schilder.... de straat waar mijn leven veranderde..... voor hagenezen en hagenaars een bekende  ;)

maruska

nice ! flink stukje stof nog geworden btw.. wel al gezien, maar tis een beste lel als ie zo hangt !
T-5R

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Snellebaksteen

Je hebt daar leren lezen?
;D

Mooie plaat van de oude bieb, dat stilleven van je 3 voertuigen doet denken aan dat weggetje naar de Bankastraat toe. Leuk, overduidelijk Haags.

(na kijken op maps: alsof je van de Doctor Alleta Jacobsweg naar de Bankaweg toekijkt.)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

cas

Citaat van: Snellebaksteen op 29-09-2011 11:05:44
Je hebt daar leren lezen?
;D

Mooie plaat van de oude bieb, dat stilleven van je 3 voertuigen doet denken aan dat weggetje naar de Bankastraat toe. Leuk, overduidelijk Haags.

(na kijken op maps: alsof je van de Doctor Alleta Jacobsweg naar de Bankaweg toekijkt.)

Klopt ! nu je het zegt  :)  De schilder woont daar ook 2 straten vanaf, bij mijn winkel in de borneostraat. Het pand dat je ziet is ook een pand dat op de hoek in de borneo/celebes zit. het gebergte is geinspireerd op die van de maya's.

In eerste instantie zou de volvo er niet op gaan, dat wilde hij niet. Maar plots heeft hij hem er als verassing toch voor me bijgeschilderd  :eusa_clap:

Kan overigens iemand voor mij kijken wat het bestelnummer is voor de brandstofdrukregelaar, die dus op de brandstof rail zit meen ik??  95er t-5r

maruska

T-5R

cas

Citaat van: maruska op 29-09-2011 15:57:53
cas, regel nou eens vadis/vida ;D

alsof jij er 1 hebt! zoja, kijk ff dan joh  ;D

Martijn_B

mini meet in delft vanavond dan maar?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

maruska

Cas, volgende keer ff naar mn sleutelbos vragen ;D
T-5R

marcoz84

Citaat van: cas op 22-09-2011 23:17:58
Zo, spannend moment zojuist... stond stationair te wchten op een plekje voor de deur. En die komt vrij, ik achteruit, en opeens zie ik allemaal rook, en zie dat mn temp meter op zijn max zit.... snel parkeren, en uit die motor. kap open, en PLOF! de rook, vat vlam. ik rukken aan de accupolen, en met moeite kwam dat los.

mn klep achter geopend, en brandblusser erbij, maar de fik was al weer weg.

de kvs spuit eruit, en ik denk... wat kan dat nou weer zijn? de thermos is nieuw, net zoals een heeeeele hoop andere zooi. incl radiator.

de koelfan?? ik start de auto weer, na de temp van het blok te hebben gemeten, ongeveer 103 graden, en de kvs 90.  dat moet kunnen. de rook begint weer, en zie dat het bij de fan vandaan komt.

De fan direct gedemonteerd, en even plus en min. hij draait niet, en begint natuurlijk weer te roken.

Oorzaak gevonden!!

toevallig heb ik in de opslag nog een fan van een diesel liggen. hoop dat deze identiek is, en dan maar weer rijden, en hopen dat er geen schade is.

komt slecht uit!!! vanavond definitief getekend voor mn huisje  ;D  ( waar verder niets meer van af is gegaan overigens  >:(  )

linkje naar zelftest op balkon, zonder fik want de charger klapt de zekering eruit. raar dat dit niet bij de auto zelf gebeurde....

http://s849.photobucket.com/albums/ab55/casperdenhaag/?action=view&current=2e3b452e.mp4

Hey Man,

Klote joh! Gelukkig is het 'maar' de fan en is de brand niet verder overgeslagen.

Gefeliciteerd met je huis he! Als ik het wat rustiger heb kom ik graag even kijken.

Groetjes,
Marc