V704life stelt zich voor

Gestart door v704life, 08-03-2010 17:12:35

Vorige topic - Volgende topic

v704life

Na al een aantal topics geopend te hebben zal ik me toch maar eens voorstellen! :eusa_dance:

Na een aantal jaren zeer tevreden in mijn eerste auto en Volvo, een prachtige 440 B18U in de kleur atlantic blue, te hebben gereden kwam ik via mijn contacten bij de Volvo-dealer in Tiel terecht bij mijn huidige V70.

Het is een 2.5 10V, nautic blue (417). Toen nog op benzine. Had toen 232.000 km gereden. Inmiddels alweer 256.000km.

Ik ben op het moment nog student (HTS Autotechniek in Arnhem) en door mijn huidige afstudeeropdracht moest ik beduidend meer gaan rijden. Hierdoor heb ik besloten LPG in te laten bouwen bij de Volvo-dealer in Arnhem (Henk Scholten). Dit bevalt me goed!

In de zomer rijd ik op 17" Pegasus (van de V70 II) en in de winter de velgen die er bij aankoop onder zaten met winterbanden (15").

Zelf heb ik de auto, behalve met de 17" Pegasus, al een beetje opgeleukt door een achterspoiler en mistlampjes voor.

Ik moet toegeven dat het niet bepaald een "studentikoze" wijze van vervoer is, maar het bevalt me bijzonder goed! Voor iemand met een Volvo-hart is deze auto (met de heerlijke 5-cilinder) toch wel ultiem!
Mijn klasgenoten delen deze mening niet altijd (reacties als: waar is je labrador? En waar zijn je boerderijstickers op de achterruiten?).

Zoals hier eerder ook al vermeld heb ik goede contacten bij de Volvo-dealer in Tiel (zeker met de werkplaatschef, magazijnman en monteurs). Hierdoor kan ik daar vaak even binnenwandelen voor advies en hulp.

Ik zelf woon ook in de omgeving van Tiel. Ik ben benieuwd of er meer forumleden daar uit de buurt komen....

Groeten!

Tim H uit E

welkom op dit o zo gezellige en leerzame forum en euh ze zijn hier gek op foto's.
en geniet van je Roffel

Mvg Tim

rogerV701998

Citaat van: v704life op 08-03-2010 17:12:35
Na al een aantal topics geopend te hebben zal ik me toch maar eens voorstellen! :eusa_dance: