V704life stelt zich voor

Gestart door v704life, 08-03-2010 17:12:35

Vorige topic - Volgende topic

v704life

Na al een aantal topics geopend te hebben zal ik me toch maar eens voorstellen! :eusa_dance:

Na een aantal jaren zeer tevreden in mijn eerste auto en Volvo, een prachtige 440 B18U in de kleur atlantic blue, te hebben gereden kwam ik via mijn contacten bij de Volvo-dealer in Tiel terecht bij mijn huidige V70.

Het is een 2.5 10V, nautic blue (417). Toen nog op benzine. Had toen 232.000 km gereden. Inmiddels alweer 256.000km.

Ik ben op het moment nog student (HTS Autotechniek in Arnhem) en door mijn huidige afstudeeropdracht moest ik beduidend meer gaan rijden. Hierdoor heb ik besloten LPG in te laten bouwen bij de Volvo-dealer in Arnhem (Henk Scholten). Dit bevalt me goed!

In de zomer rijd ik op 17" Pegasus (van de V70 II) en in de winter de velgen die er bij aankoop onder zaten met winterbanden (15").

Zelf heb ik de auto, behalve met de 17" Pegasus, al een beetje opgeleukt door een achterspoiler en mistlampjes voor.

Ik moet toegeven dat het niet bepaald een "studentikoze" wijze van vervoer is, maar het bevalt me bijzonder goed! Voor iemand met een Volvo-hart is deze auto (met de heerlijke 5-cilinder) toch wel ultiem!
Mijn klasgenoten delen deze mening niet altijd (reacties als: waar is je labrador? En waar zijn je boerderijstickers op de achterruiten?).

Zoals hier eerder ook al vermeld heb ik goede contacten bij de Volvo-dealer in Tiel (zeker met de werkplaatschef, magazijnman en monteurs). Hierdoor kan ik daar vaak even binnenwandelen voor advies en hulp.

Ik zelf woon ook in de omgeving van Tiel. Ik ben benieuwd of er meer forumleden daar uit de buurt komen....

Groeten!

Tim H uit E

welkom op dit o zo gezellige en leerzame forum en euh ze zijn hier gek op foto's.
en geniet van je Roffel

Mvg Tim

rogerV701998

Citaat van: v704life op 08-03-2010 17:12:35
Na al een aantal topics geopend te hebben zal ik me toch maar eens voorstellen! :eusa_dance:

Na een aantal jaren zeer tevreden in mijn eerste auto en Volvo, een prachtige 440 B18U in de kleur atlantic blue, te hebben gereden kwam ik via mijn contacten bij de Volvo-dealer in Tiel terecht bij mijn huidige V70.

Het is een 2.5 10V, nautic blue (417). Toen nog op benzine. Had toen 232.000 km gereden. Inmiddels alweer 256.000km.

Ik ben op het moment nog student (HTS Autotechniek in Arnhem) en door mijn huidige afstudeeropdracht moest ik beduidend meer gaan rijden. Hierdoor heb ik besloten LPG in te laten bouwen bij de Volvo-dealer in Arnhem (Henk Scholten). Dit bevalt me goed!

In de zomer rijd ik op 17" Pegasus (van de V70 II) en in de winter de velgen die er bij aankoop onder zaten met winterbanden (15").

Zelf heb ik de auto, behalve met de 17" Pegasus, al een beetje opgeleukt door een achterspoiler en mistlampjes voor.

Ik moet toegeven dat het niet bepaald een "studentikoze" wijze van vervoer is, maar het bevalt me bijzonder goed! Voor iemand met een Volvo-hart is deze auto (met de heerlijke 5-cilinder) toch wel ultiem!
Mijn klasgenoten delen deze mening niet altijd (reacties als: waar is je labrador? En waar zijn je boerderijstickers op de achterruiten?).

Zoals hier eerder ook al vermeld heb ik goede contacten bij de Volvo-dealer in Tiel (zeker met de werkplaatschef, magazijnman en monteurs). Hierdoor kan ik daar vaak even binnenwandelen voor advies en hulp.

Ik zelf woon ook in de omgeving van Tiel. Ik ben benieuwd of er meer forumleden daar uit de buurt komen....

Groeten!

boerderijstickers... :eusa_think: Waar kan ik die kopen? ;D

Welkom hier.

Gr. roger

Kali-Integrali

Hartelijk welkom,

ach ja, de ene student heeft een bagagedrager op zijn fiets, jij hebt een V70 Estate ;D
Veel rijplezier en succes met je afstudeer!

Maareh, wordt nu wel tijd voor foto's...

Gr-Martijn

wouter.70

welkom
ik kom uit culemborg vlak bij tiel
miss spotten we elkaar nog een keer :P
en veel plezier met je v70 ;)

Misha

Citaat van: wouter.70 op 08-03-2010 18:40:45
welkom
Ow, dan gaan wij elkaar ook nog spotten hoor, ik woon in Buren.
;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

henry classic v70

Welkom Martijn, jou nickname was al een paar keer voorbij gekomen de afgelopen 7 mnd maar zoals Kali-Integrali (ook Martijn) heel scherp en terecht opmerkt:

Citaat van: Kali-Integrali op 08-03-2010 18:16:04
ach ja, de ene student heeft een bagadrager op zijn fiets, jij hebt een V70 Estate ;D

Maareh, wordt nu wel tijd voor foto's...
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

v704life

Citaat van: Tim H uit E op 08-03-2010 17:23:50
welkom op dit o zo gezellige en leerzame forum en euh ze zijn hier gek op foto's.

Ik ga snel eens kijken hoe ik deze online ga krijgen, iemand tips/trucs :$? Ben daar niet écht handig mee:P

v704life

v704life

Citaat van: Kali-Integrali op 08-03-2010 18:16:04

ach ja, de ene student heeft een bagagedrager op zijn fiets, jij hebt een V70 Estate ;D
Veel rijplezier en succes met je afstudeer!

Haha, dat is een goede;-)

Dank je wel! Gaat goedkomen, ik hoop in juni klaar te zijn!

v704life

Citaat van: wouter.70 op 08-03-2010 18:40:45
welkom

Ik ken de mensen bij de Volvo-dealer in Culemborg (Henk Scholten Volvo) ook erg goed! haha
Maar dan zien we elkaar nog wel een keer ja;)

peteRRR

http://nl.tinypic.com/

Met deze site kan je jou foto,s op het forum krijgen.

Groet en welkom.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

v704life

Nou, eens kijken of het lukt.....

Z'n voorganger, de 440:

De originele staat, bij aankoop:

Spoilertje erop!

Pegasus 17" (hier nog met beschadiging, zo gekocht helaas)

En hier nog een keer, maar hier is de velg weer strak gemaakt!

En hier nog een keer, toen net de 17" er onder lag!

Ik ben van plan om binnenkort een keer wat strakke mooie foto's te gaan maken van de auto, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Maar zeker nu het weer wat langer licht is (heerlijk!), gaat dat zeker gebeuren!

EVV

Hey, eentje uit de TG-TG reeks! Ik had een S70 met TG-TG-28.

petrolhead

Welkom op het forum.

Moest zelf aan mijn studententijd denken, toen had ik een bruine 242 GL.

Veel plezier en hoop voor je dat dat trillen snel is opgelost.

groet charles