ramen beslaan in eens in de auto

Gestart door 850estatetdi, 09-03-2010 17:50:26

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Citaat van: barry26 op 10-03-2010 18:30:20
ik heb het nog nooit gedaan dus ben echt aan het kl.ten en kom er gewoon niet uit  :eusa_wall:

Wat heb je al gedaan ? Waar zit je in het proces ?
Er is een nette Walkthrough hier te vinden met duidelijke foto's ... Die hebben Misha en ik ook gebruikt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

850estatetdi

ik denk dat ik het probleem al gevonden heb onder het dasboard zit een soort van water op vangbak met een slang er aan die zat verstopt.
ik heb nu die slang goed schoon gemaakt zodat het water er weer door kan lopen naar buiten morgen ff een vlink stuk rijden om te kijken of het probleem weg is

Ronald21

Check dan meteen de afvoeren bij de parafaan (buitenkant, plaat waar je ruitenwissers zitten eraf)
Zullen dan ook wel verstopt zitten (blaadjes etc)

850estatetdi

nou probleem op gelost :eusa_dance:
:eusa_dance:maar nou weer een ander probleem, ik heb een gaurd 2 alarm. en de 1ne keer gaan de deuren wel op slot en van slot en de andere keer niet het alarm gaat er wel op en af ook als de deuren niet op of van slot gaan.
als ik dan de deuren met de sleutel op of van slot haal en vervolgens op het knopje druk om alles af te sluiten of te openen dan gaat het weer een paar keer goed :eusa_wall:
heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

gr barry

VolvoDeMio

Citaat van: 850estatetdi op 12-03-2010 16:42:46
maar nou weer een ander probleem, ik heb een gaurd 2 alarm. en de 1ne keer gaan de deuren wel op slot en van slot en de andere keer niet het alarm gaat er wel op en af ook als de deuren niet op of van slot gaan.
als ik dan de deuren met de sleutel op of van slot haal en vervolgens op het knopje druk om alles af te sluiten of te openen dan gaat het weer een paar keer goed :eusa_wall:
Slecht werkend achter(klep)slot.... :eusa_think:
Hier....?

850estatetdi

Citaat van: VolvoDeMio op 12-03-2010 17:35:19
Citaat van: 850estatetdi op 12-03-2010 16:42:46
maar nou weer een ander probleem, ik heb een gaurd 2 alarm. en de 1ne keer gaan de deuren wel op slot en van slot en de andere keer niet het alarm gaat er wel op en af ook als de deuren niet op of van slot gaan.
Slecht werkend achter(klep)slot.... :eusa_think:
Hier....?

bedankt ik je stukje is goed lezen en zelf uit voeren maar als de auto niet op slot gaat dan hoor je ook niet de motortjes niet lopen

VolvoDeMio

Citaat van: 850estatetdi op 12-03-2010 18:24:47
bedankt ik je stukje is goed lezen en zelf uit voeren maar als de auto niet op slot gaat dan hoor je ook niet de motortjes niet lopen
???

Als het bij mij gebeurde was de tijdelijke oplossing om met de sleutel het slot van de achterklep te draaien totdat je een klik hoort (en slot van dicht naar open ging; klep kan dicht blijven).
Vervolgens met ab auto op slot zetten.

850estatetdi

ik zal wel is proberen wat je eerder geschreven hebt, maar het is net of er gewoon geen stroom gaat naar de sloten

850estatetdi

sinds gisteren beslaanme ramen weer (alleen aan de bestuurderskant) hoekan dit dat het dus een tijdje goedging en in eens weer een vette aanslag op het raam en dat het voorraam aan de bestuurders kant beslaat.
kan iemand mij vertellen wat ikkan doen ik weet het niet meer :eusa_wall:

Ronald21

Check dan meteen de afvoeren bij de parafaan (buitenkant, plaat waar je ruitenwissers zitten eraf)
Zullen dan ook wel verstopt zitten (blaadjes etc)

850estatetdi

rico

Geen verlies van koelvloeistof?

Ik heb mijn kachelradiateur net laten doen,was nog maar net lek maar verloor toch ong een halve liter per 2 weken en natte vloer bestuurderskant!

850estatetdi

nee ik heb niet echt hij blijft gewoon op peil maar ikvind het zo raar dat het een tijdje goed gaat en dan in eens dat alles weer beslaat en dan ben ik wel iets koelvloeistof kwijt

UserID6342

Dan zit er zo te lezen iets toch niet helemaal jofel met je kachelradiateur.  Zeker ook niet als je dan na zo 'beslagen momentje' ook koelvloeistof mist.

850estatetdi

dus het zou wel kunnen dat die dan wel lekt en dan niet ?