Kleurcode originele 850 T5-R velgen

Gestart door Joris van Ginderen, 03-02-2010 20:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: Joris van Ginderen op 12-03-2010 14:28:59

Is de originele bandenmaat 215-45-17? Sta op het punt om nieuwe bandjes te bestellen namelijk...
Nee 205-45-17 is origineel

thuur

Citaat van: Eric Kubbe op 12-03-2010 14:45:46
Wat is nu beter, spuiten of poedercoaten. Ik hoor zoveel verschillende verhalen. Het enige wat ik zeker weet is dat poedercoaten duurder is en de juiste kleur vinden is moeilijker. Bij the way, ik heb lang lopen zoeken naar het kleur nummer, maar bij de titan grey 932, komt het anteraciet grijs van Misubitshi het dichts. A18 Manhatten metalik grey uit het Motip boek.

Beiden hebben voor- en nadelen. In kort:

Poedercoaten levert een hardere laklaag op: minder krasgevoelig, maar als je wat hebt breekt meestal meteen een stukje eruit. Poedercoaten is slechts in een beperkt aantal kleuren uit te voeren en het is vaak moeilijk om delen af te schermen van het coaten (naafvlak b.v.).

Of je het de moeite waard vindt mag je zelf bepalen :D


Gr ;)

Bartman

Citaat van: francois op 15-03-2010 20:58:51
komt het anteraciet grijs van Misubitshi het dichts. A18 Manhatten metalik grey uit het Motip boek.


heb deze kleur code ook gekregen van een forum lid en het is de meest wat hier op lijkt


gr

Supertip!

En dat is de 'donkere' variant?

T5RNico

Ik heb de velgen van mijn CY inmiddels 2x laten poedercoaten bij Novatec in Tolbert (Gr.)
Er is enorm veel keus in kleuren en ik heb de kleur uiteindelijk gewoon op gevoel gekozen.
Ze zijn iets donkerder dan de originelen, maar zeker niet minder mooi.
De eerste keer hadden ze ze ook nog in de blanke lak gespoten. Na geruime tijd liet dat echter los en leek het nergens op; ik ben er weer mee heen geweest - na zo´n 2 jaar!- en ze hebben ze gratis opnieuw gepoedercoat, maar nu zonder blanke lak.
Ze zijn nog steeds perfect.
Kosten € 60,- per wiel.