Apex voor estate -> ls of lw?

Gestart door jas, 15-02-2010 15:23:25

Vorige topic - Volgende topic

jas

Roffelaars,

ik ga een setje apex verlagingsveren bestellen, die een vriend (monteur) er op gaat zetten.
Nu zit ik 2 sites te vergelijken, en raak ik in de war door te term LS en LW die er achter staat.
Als je de sites vergelijkt, dan spreken ze elkaar tegen.
nr 1 http://www.gmbtuning.nl/index.php?p=Nieuws&id=148&LANG=1

nr 2 http://www.stroevemotorsport.nl/Verlagingsveren/Volvo/850/

Ik bestel liever bij de eerste, scheelt een paar euro.
Maar welke moet ik dan bestellen?
Bij de ene site staat bij estate LS en LW, en bij de ander alleen LS.

ikke nie snappie doen...

Alvast bedankt voor de uitleg!

jas

Dacht dat de 2e letter voor saloon of wagon stond, maar dan zou het bij gmb verkeerd op de site staan??

ed

Het nummer is gelijk in beide gevallen: de 250-2010 voor de estate.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

jas

Daar heb je gelijk in!
Bedankt voor het kijken.

Maar ben nu wel benieuwd waar die afkortingen voor staan, staan ook niet in de afkortingenlijst

gr

mehn

Citaat van: jas op 15-02-2010 15:46:55
Maar ben nu wel benieuwd waar die afkortingen voor staan

LS = sedan
LW = estate

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FRANQ

Ik ga binnekort ook een setje apex veren bestellen.
Nu lijkt het erop dat de codes voor sedan en estate gelijk zijn (of ik lees de voorgaande posts verkeerd).
Mochten ze toch verschillen, wat is het effect van estate veren onder een sedan? Ik hoop namelijk met zo'n combinatie een stuggerre achterkant te krijgen zonder al teveel te zakken achter. ik heb vaak belading of personen achterin.

mvg
frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

UserID6342

In principe passen de veren van een Estate ook op een sedan.  Dat is geen enkel probleem alleen zal hij dan wat stugger geveerd zijn.  Hier hou je van of niet, heel simpel.  Mijn verlaagde achterveren zijn ook van een Estate.  Andersom kan ik niemand aanraden want dan word het een slappe bedoeling, veren van een sedan onder een Estate is niet echt verstandig.

irian paul

ik wou ook bij gmb tuning, Apex veren bestellen.

voor mijn V70 maar ze geven aan dat het alleen voor een 850 is.

nou was ik niet van plan om mij daar veel van aan te trekken.

die originele verlangingsveren die felipe te koop heeft lijken me ook wel wat maar ben bang dat de verlanging te weinig is. heb nu 380mm

xc waarden.........

laurens-s70

hey ik heb een s70 tdi en heb apex veren er onder en moet zeggen ben erg tevreden er over vaak heb je dat auto achter lager door hangt en voor nog tehoog is bij mij niet het geval ik heb eerst r veren na de verlaging met apex is die nog flink stuk lager gekomen en beter rij gedrag in de bochten volgens mij zijn apex veren 40 30 of 35 30 iets in die richting kheb wel foto maar ben effe kwijt hoe ik die code moet doen om hem teposten mvg laurens

irian paul

vandaag bij de forum sponsor:
Advanced Performance Parts www.performance-parts.nl

2 Apex verlagings veren besteld, je kunt ze daar ook alleen voor de voorkant bestellen aangezien ik nu achter nivomaten heb.  :eusa_dance:

stofhoezen en nieuwe bumpstops ook besteld dus binnenkort zijn de schokkers voor aan de beurt, meer lees je dan in mijn blog