Ben ik nou gek ? of zijn Priusrijders niet zo slim?

Gestart door Ben, 11-03-2010 12:33:03

Vorige topic - Volgende topic

ANLS

Vanmorgen nog een interessant gesprek hierover gehoord op de radio. Ik wil geen complottheorie beginnen, maar vergeet niet dat Toyota alles behalve geliefd is in de VS, gezien hun laatste veroveringen op de Amerikaanse automarkt. Bij bepaalde Amerikaanse automerken, kregen Toyotarijders zelfs korting als ze een Amerikaanse wagen kochten. Beetje in de context zien waarom dit hier zo breed in het nieuws wordt uitgesmeerd. Ik herinner me enkele jaren geleden ook electronische problemen met Ford (Max oa) en dat was dan géén wereldnieuws...

Vertigo

Citaat van: The Saint op 11-03-2010 19:41:04

@Lars: bewust crashen om geld te kunnen eisen? Neem jij jezelf nog wel serieus?

Get a life ladies.

Nou Rudi,
Niet iedereen is heilig. Het zou je verbazen hoeveel mensen er zijn die bewust crashen om geld te kunnen eisen...  Zelf alleen WA-verzekerd zijn en 'Oeps, paaltje geraakt': Nouja, dan maar iemand tegen mijn auto laten botsen zodat ik geld kan vangen.

Zie ook dit bericht

Triest maar waar.

Misha

Elke auto heeft wel iets: elk nieuw model ook.
Ik zie het inderdaad ook zo: Toyota heeft GM verdrongen van de 1e plek als grootste autofabrikant ter wereld, en krijgt nu prettige aandacht van de Amerikaanse pers.

Er zijn best goede Amerikanen: maar die leven in reservaten.

Grootste probleem zit hem in de arrogante houding die men aanneemt richting de rest van de wereld. Leiders van de Vrije Wereld, my ass.

Lees ook deze eens:
http://www.nu.nl/buitenland/2201376/meisje-dood-verwarren-wii-controller-met-pistool.html

Ik voorspel je dat nu Nintendo aangeklaagd gaat worden omdat hun controllers op een pistool lijken.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

V70 classic

Citaat van: Misha op 12-03-2010 15:03:37
Elke auto heeft wel iets: elk nieuw model ook.
Ik zie het inderdaad ook zo: Toyota heeft GM verdrongen van de 1e plek als grootste autofabrikant ter wereld, en krijgt nu prettige aandacht van de Amerikaanse pers.

Er zijn best goede Amerikanen: maar die leven in reservaten.

Grootste probleem zit hem in de arrogante houding die men aanneemt richting de rest van de wereld. Leiders van de Vrije Wereld, my ass.

Lees ook deze eens:
http://www.nu.nl/buitenland/2201376/meisje-dood-verwarren-wii-controller-met-pistool.html

Ik voorspel je dat nu Nintendo aangeklaagd gaat worden omdat hun controllers op een pistool lijken.

Zoals ik al zei je moet ze alles uitleggen  :eusa_wall: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Misha

The Saint

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6272176/__Toyota_Prius_op_hol_in_Noorwegen__.html?p=2,2

Waarschijnlijk zeker de schuld van de Amerikanen.

Die overigens ook de masterminds zijn achter 9/11, dat is zeker. Tuurlijk hartstikke slim om je eigen land aan te vallen. Totaal geen schade gehad, een pure win-win-win-win-win situatie!

No shirt no shoes, no pinball

tackle

niet de schuld van de amerikanen. Wij gaan er toch tegenwoordig op dezelfde manier mee om? De verantwoordelijk nemen voor je daden en de gevolgen overzien doen we hier ook steeds minder. In navolging van die Amerikanen. Amerikanen suen om niks. Dan krijg je dit soort dingen dus.

Snellebaksteen

Citaat van: The Saint op 12-03-2010 16:48:06

Waarschijnlijk zeker de schuld van de Amerikanen.

Die overigens ook de masterminds zijn achter 9/11, dat is zeker. Tuurlijk hartstikke slim om je eigen land aan te vallen. Totaal geen schade gehad, een pure win-win-win-win-win situatie!

:eusa_doh:

Waarom nu gelijk zo doorslaan?

En om over 9/11 te beginnen in een Prius topic is wel heel erg off topic. En weinig relevant. Tis spijtig voor je dat je hier 1 van de weinige amerika fans bent maar op deze manier win je niet veel zieltjes ben ik bang.

Ik werk nu bijna 10 jaar met amerikanen en moet regelmatig de plas over maar ik kan er niet enthousiast over worden.
De hele mentaliteit, werk en prive, de onterechte arrogante instelling, alles draait om vandaag geld en morgen bestaat niet, het veel te kort door de bocht redeneren en alles wat niet amerikaans is als minderwaardig beschouwen staat me enorm tegen.
The land of the free, yeah sure.
Leg dat maar eens uit aan een werkeloze neger in Detroit die 15 jaar lang zich te pletter heeft gewerkt voor GM en nu als oud vuil op straat geflikkerd wordt om vervolgens aan te kunnen sluiten in de rij voor de salvation army. En zeg nou niet dat dat hier ook zo is, als jij hier niet als illegaal woont kun je overal aankloppen voor hulp. Trouwens, ook als illegaal kom je een heel end.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

The Saint

Citaat van: Snellebaksteen op 12-03-2010 17:05:06
En om over 9/11 te beginnen in een Prius topic is wel heel erg off topic.

De zwarte Barbiepoppen van Misha zijn meer on topic?

Ben er niet op uit om zieltjes te winnen hoor. Kraak gerust verder. Zij zijn tenslotte dom, en in Europa zijn we zóveel slimmer! (ECHT niet dat ze op de maan zijn geweest, was gewoon in een studio..)
In 40-45 renden ze alleen maar de zee in en de duinen op omdat ze graag zaken met ons wilden doen. Money talks, the rest is BS.

Het zijn daar liberalen. Dat zit heel diep. Voor jezelf zorgen. Zelfs de mensen die daar nu in hun auto's wonen vinden het NIET de taak van de overheid om voor ze te zorgen. Je werkt al heel lang met ze, maar je hebt je volgens mij nooit echt in ze verdiept.

Prius FTW!
No shirt no shoes, no pinball

Snellebaksteen

Ik heb mij ongeveer net zo veel in amerikanen verdiept als dat ze diepgang hebben. about half an inch.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Ik herinner mij een opmerking van een Amerikaanse woonachtig hier in Nederland:

"Ik heb wel weer eens zin in een échte Amerikaanse pizza!"

Ik heb 'r uitgelegd dat ze toch écht uit Italië komen.

Ik wil niet zeggen dat Amerikanen dom zijn, maar ze zijn wel erg met zichzelf ingenomen, kortzichtig en liever lui dan moe (getuige de vele hulpmiddelen die worden aangeboden om maar vooral af te vallen zonder iets te doen).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

mee eens

En ik ondekt wat als ik plus 1 intik krijg ik mee eens

V70 classic

Citaat van: FGG op 12-03-2010 18:07:49
Ik herinner mij een opmerking van een Amerikaanse woonachtig hier in Nederland:

"Ik heb wel weer eens zin in een échte Amerikaanse pizza!"

Ik heb 'r uitgelegd dat ze toch écht uit Italië komen.

Ik wil niet zeggen dat Amerikanen dom zijn, maar ze zijn wel erg met zichzelf ingenomen, kortzichtig en liever lui dan moe (getuige de vele hulpmiddelen die worden aangeboden om maar vooral af te vallen zonder iets te doen).

Geef ze een keukentrap  :eusa_whistle: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

JCviggen

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Misha

Citaat van: The Saint op 12-03-2010 17:18:28
Zij zijn tenslotte dom, en in Europa zijn we zóveel slimmer!
Dom is niet het goede woord, kortzichtig en arrogant is de betere omschrijving.

Heb net een paar jaar voor de grootste Amerikaanse werkgever mogen werken: het is niet best.