Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Robster480

Verstandige keuze maatje! Lekker cruisen op LPI!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 06-12-2011 07:30:35
Oeioeioei grote vriend, je weet toch dat je op gas moet koken ? ;D ;D :evil:  Moet ik me eigen zorgen gaan maken dat er dadelijk net zoiets gebeurt als met de auto van Pauline ?  Denk aan je lichte interieur hè, dat is dan ook meteen voorbij ;D ;D

ff lekker stangen ;D

Beur ik wel mooi geld :angel: ;D

pauline31057

Citaat van: Dirk342 op 06-12-2011 07:30:35
Oeioeioei grote vriend, je weet toch dat je op gas moet koken ? ;D ;D :evil:  Moet ik me eigen zorgen gaan maken dat er dadelijk net zoiets gebeurt als met de auto van Pauline ?  Denk aan je lichte interieur hè, dat is dan ook meteen voorbij ;D ;D

ff lekker stangen ;D
Ja ja Dirk dat weten we .
Arjen, gefeliciteerd met je keuze !
Heb je Blog helemaal doorgelezen , wat hou jij veel van je auto !
LPG is prima brandstof hoor :-)

arjen850

zo he, daar heb je dan wel even werk aan gehad:) dankjewel, hoop idd dat het gas rijden met de R mij gaat bevallen. mijn vorige volvo heb ik bijna 8 jaar op gas gereden, dus ben er niet geheel vreemd mee:)

haasje

Wil je nog iets geld besparen, laat dan je gas inbouwen net na de start van een nieuw belastingkwartaal, de hoofdbrandstof aan het begin van het kwartaal is geldend voor het hele kwartaal, ook al verander je van hoofdbrandstof.

arjen850

Citaat van: haasje op 07-12-2011 12:56:53
Wil je nog iets geld besparen, laat dan je gas inbouwen net na de start van een nieuw belastingkwartaal, de hoofdbrandstof aan het begin van het kwartaal is geldend voor het hele kwartaal, ook al verander je van hoofdbrandstof.

Das wel een leuke en goede tip, ik betaal alleen per maand, dus erg veel winst is er niet ;)

haasje

Citaat van: arjen850 op 07-12-2011 18:58:22
Citaat van: haasje op 07-12-2011 12:56:53

Das wel een leuke en goede tip, ik betaal alleen per maand, dus erg veel winst is er niet ;)
jawel geld namelijk hetzelfde, ik betaal ook per maand. Kijk maar eens op je afschriften. Alle termijnen van de mrb zijn gebaseerd op een kwartaal (eventueel delen door 3 of maal 4) Dit soort wijzigingen voeren ze maar 1 keer per kwartaal door

mehn

Ik heb in mei LPi laten inbouwen. Tot half juli heb ik voor de benzineprijs gereden ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

arjen850

Citaat van: mehn op 07-12-2011 20:12:55
Ik heb in mei LPi laten inbouwen. Tot half juli heb ik voor de benzineprijs gereden ;)

Hmm, volgens mij loopt de periode in december af, heb er dus voor 2 hele weken wat aan ;D Andere kant is, dat als ik een maand wacht met inbouwen, nog zeker 3 tanken met benzine verrijdt.

arjen850

Hmm, ook geconstateerd dat de turbo slangen wat zacht zijn geworden.. Origineel staat toch wel het mooist, maar samco is weer wat beter :eusa_think: Wat heerlijk dat ik bij de 850 altijd weer iets moet overwegen en bedenken, al ist jammer dat het steeds weer knaken kost ;D

Iemand nog een heel mooi setje samco liggen? :angel:

mehn

Citaat van: arjen850 op 07-12-2011 23:45:36
Origineel staat toch wel het mooist, maar samco is weer wat beter :eusa_think:

Neem je toch een zwarte Samco set. Heb ik ook ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Gelukkig heb ik blauwe aansluitingen, anders zou ik de kap gewoon dicht laten ;D

KIM

Hmm, ook geconstateerd dat de turbo slangen wat zacht zijn geworden.. Origineel staat toch wel het mooist, maar samco is weer wat beter :eusa_think: Wat heerlijk dat ik bij de 850 altijd weer iets moet overwegen en bedenken, al ist jammer dat het steeds weer knaken kost ;D

Waarom denken we nu weer hetzelfde  ;D ;D
Ik wil ook wel aan de Samco maar zie dat blauw ook niet zo zitten... De oplossing van Mehn is ook wel mooi.

Ik laat het nog maar even wachten (geld is op).

arjen850

Citaat van: KIM op 08-12-2011 07:13:19

Ik wil ook wel aan de Samco maar zie dat blauw ook niet zo zitten... De oplossing van Mehn is ook wel mooi.

Misschien krijgen we korting bij M A R C als we 2 setjes tegelijk bestellen :angel:

Hans Duiven

Citaat van: arjen850 op 08-12-2011 20:58:30
Citaat van: KIM op 08-12-2011 07:13:19

Misschien krijgen we korting bij M A R C als we 2 setjes tegelijk bestellen :angel:

Doe dat nu maar niet. Marc wordt nogal wat lichtelijk geïrriteerd van centenneukers:  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,52840.0.html