Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Hmm, ik kan met de telefoon niet citeren,  dus dan maar zo. @Ronald, is idd ontvetter, polijst middel, schuurmiddel voor hitte schild en al het kunstof ook behandeld natuurlijk, dat geeft wat shiny:) als je 1 keer echt de tijd neemt, is het daarna een kwestie van bijhouden;)

henry classic v70

Citaat van: Martijn_B op 09-12-2011 11:08:35
Beetje offtopic misschien Arjen, maar wat een mooie hond! Wat is het ras?

Het is iig geen trottoirterrier en ook geen haagsepuienzeikert :evil:
Wat wordt Ruffels mooi Arjen, prachtige hond :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Taranis

Citaat van: arjen850 op 09-12-2011 11:16:10
@Ronald, is idd ontvetter, polijst middel, schuurmiddel voor hitte schild en al het kunstof ook behandeld natuurlijk, dat geeft wat shiny:) als je 1 keer echt de tijd neemt, is het daarna een kwestie van bijhouden;)

Is dat een hint? ;D

Het is in ieder geval wel opgeknapt. Als ik me nog eens verveel... :eusa_whistle:

arjen850

Citaat van: Taranis op 09-12-2011 11:36:30
Citaat van: arjen850 op 09-12-2011 11:16:10
@Ronald, is idd ontvetter, polijst middel, schuurmiddel voor hitte schild en al het kunstof ook behandeld natuurlijk, dat geeft wat shiny:) als je 1 keer echt de tijd neemt, is het daarna een kwestie van bijhouden;)

Is dat een hint? ;D

Het is in ieder geval wel opgeknapt. Als ik me nog eens verveel... :eusa_whistle:
Weet niet hoe het onder jou kap is, dus een hint kan het niet zijn...
Of...... Voel je je aangesproken? ;D

henry classic v70

Veel plezier vandaag tijdens de meet met Joost, Dirk en misschien nog wel een paar en maak wat leuke foto's vandaag voor in je blog, kan ik het nog een beetje volgen zeg maar..... ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Zo, Joost, Dirk en mijn schoonzoon Jeff zijn de deur weer uit ;) Was gezellig, hebben even de deuren om gehangen bij de V70 van Joost, zou toch makkelijk moeten gaan zou je zeggen, nou niet dus. Bedrading van luidspreker doorgeknipt, hebben ze bij de demontage van de nieuwe deuren de montage plaaten losgedraaid :eusa_wall: Al met al weer een hoop geklooi extra. Maar uiteindelijk zitten ze er redelijk netjes in :D
Heb Joost ook even een voorbeeld gegeven van hoe netjes zijn motorkap kan worden, kan hij mooi afkijken als hij vanavond de rest van de auto gaat poetsen ;D
Uiteraard hebben we hier genoten van een heerlijke echte limburgse vlaai ;D

Dirkie, als het gas in de R zit, kom ik weer aanwaaien, en dan ook maar eens een afspraak maken voor die geweldige 7 ;D

Ow, en Joost heeft wat plaatjes geschoten, dus die zal hij wel plaatsen ;)

Edit: Was leuk om kennis te maken Joost :D

UserID6342

Was inderdaad even gezellig ja en de taart was lekker.  Denk je even lekker op bezoek te gaan, even geen Volvo's en ff bij te kletsen met Joost, arjen en familie...  Heb ik me toch laten verleiden om mee te sleutelen ;D  Zelfs met me klokkie om (iedereen weet dat dat ding heilig bij me is en ik er nooit mee sleutel)....

Hoop voor Joost dat het windgeruis allemaal een beetje mee viel, het hing er op het eerste oog ook helemaal niet slecht in, maar wat een hufters die die deuren eruit hebben geschroefd.  En vele handen 6 stuks maken licht werk natuurlijk.  Maar moet je niet van die gasten er bij hebben die ineens moeten gaan pissen ;D ;D

En Arjen, altijd welkom zoals je weet ;D

)()()sT

Zie mijn logje :)
Het was heel erg gezellig, voor herhaling vatbaar!
De deuren hangen goed, geen extra ruis, ook niet bij 180 8)
Nog even de afwerking voor het slot en nog wat dingen en dan is het goed :)

Arjen, als je dit leest: hopelijk hebben de biertjes gesmaakt vanmiddag ;D

arjen850

Citaat van: )()()sT op 10-12-2011 18:36:28
Zie mijn logje :)
Het was heel erg gezellig, voor herhaling vatbaar!
De deuren hangen goed, geen extra ruis, ook niet bij 180 8)
Nog even de afwerking voor het slot en nog wat dingen en dan is het goed :)

Arjen, als je dit leest: hopelijk hebben de biertjes gesmaakt vanmiddag ;D

Mooi dat de deuren er goed inhangen Joost, idd voor herhaling vatbaar, leuk om forum leden te ontmoeten uit alle uithoeken des lands ;D
Haha, die biertjes waren heerlijk, had ze voor geen goud willen missen ;D
Overigens nog wel met de forum hond naar de dierenarts geweest :( Het mank lopen werd steeds slimmer, totdat hij er niet meer op kon staan, en zelfs begon te kermen alstie in de benen kwam.
Heeft nu pijnstilling en spierversterkers, en als het maandag avond niet minder is geworden moet hij voor een foto, dus hopen dat het alleen een kneuzing is :eusa_pray:

KIM

Oei..
Heeft hij zich verstapt of iets dat jij weet?

arjen850

Citaat van: KIM op 11-12-2011 13:28:47
Oei..
Heeft hij zich verstapt of iets dat jij weet?

Dat is voor nu wel de gedachte idd, niemand heeft het zien gebeuren. Dierenarts vroeg wel meteen of dit langzaam is komen opzetten. Zoals jij ook weet, moet je voor dit soort snelgroeiende grote honden de poten als porselijn behandelen, en dat doe ik ook altijd. Dus ik hoop van harte dat er geen ernstig (blijvend) letsel ergens zit :eusa_pray:

pwassink

Aggut .. hij leest, jou kennende wel mee zeker ?

Knapt hij vast van op  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

He verdikkie Arjen, k*t dus met Ruffels terwijl het gisteren eigenlijk allemaal uitzag als van 'valt wel mee, spierkneuzing'

)()()sT

Gek hè, ineens liep ie mank, en je schoonzoon heeft niks gedaan  :eusa_think: ;D
Wens 'm beterschap!

arjen850

Citaat van: pwassink op 11-12-2011 14:51:14
Aggut .. hij leest, jou kennende wel mee zeker ?

http://www.dogaware.com/Graphics/DogBigBone.jpg

Knapt hij vast van op  ;D

Die is echt geweldig Peter :eusa_clap: