Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 11-01-2012 23:56:40
Leuk hoor, en bij Ted zat het alcantara er perfect in allemaal.  En Leonie heeft groot gelijk, zo'n zitje zit ook veel beter als een kinderstoeltje ;D

Jup, en mede door jou tractor ben ik dat alcantara echt gaan waarderen :D

UserID6342

Hahahaha, in de tractor zit het ook perfect erin en kijkt ook heel rustig.

)()()sT

Citaat van: Vulk op 11-01-2012 17:55:26
10x liever een 340 dan een N! Daar ga je lol aan  beleven.

Van welke planeet kom jij?  :eusa_think:

;D

maartendeb

Jaaaa wordt mooi dit! :D :eusa_clap: Alcan Arjen, hmm nee Arjentara dan maar? ;D

Chris

Citaat van: arjen850 op 11-01-2012 23:11:19
Zo, weer terug van een bezoekje in dronten, ben vanavond bij teddy geweest. Normaal gesproken ben ik iemand die alles zelf wil doen, maar nu heb ik besloten te gaan pronken met andermans veren :angel: Die van Teddy dus,
Iedereen weet natuurlijk van zijn alcantara werkzaamheden, om een lang verhaal kort te houden, alles ligt dus nu hier. En zal TZT in mijn R gaan komen :eusa_drool:
Tevens heb ik zijn kinderzitje gekocht die verwerkt zit in de achterbank, en daarbij mijn armsteun achtergelaten zodat zijn interieur wel kompleet blijft.
Sins mijn dochter bij Kornelis op het zitje gezeten heeft, zeurt ze me de oren van het hoofd, en vind ze zelfs de R van Kornelis mooier :eusa_wall: Dat kan dus niet he :eusa_naughty: ;D
Ook de handrem, letters op de kofferklep en nog wat snuisterijen, die mijn R weer wat kompleter gaan maken zijn meegekomen :eusa_dance:
Was gezellig bij Ted, nooit hebben we elkaar persoonlijk gesproken, en nu na de kennis making lig je gewoon samen te sleutelen ;D Das geweldig toch :laugh:

En zodra zijn R helemaal kaal is, zal zijn opendak ook deze kant op komen :D

Sja, das natuurlijk dat donkere interieur :eusa_think:.....

LQDI

Citaat van: maartendeb op 12-01-2012 07:42:59
Jaaaa wordt mooi dit! :D :eusa_clap: Alcan Arjan, hmm nee Arjentara dan maar? ;D

Haha en ik kan me herrineren dat het eerder over alcantyfus ging hier op het forum? ;D

KIM

Tevens heb ik zijn kinderzitje gekocht die verwerkt zit in de achterbank, en daarbij mijn armsteun achtergelaten zodat zijn interieur wel kompleet blijft.
Sins mijn dochter bij Kornelis op het zitje gezeten heeft, zeurt ze me de oren van het hoofd, en vind ze zelfs de R van Kornelis mooier :eusa_wall: Dat kan dus niet he :eusa_naughty: ;D

Haha, je mag wel opschieten...
Straks is ze te groot voor dat zitje.

maruska

Zo, net een Rode R met licht interieur tegengekomen ! Blijkt gewoon bij mij in het dorp te wonen ! Heeft wel een hoop TLC nodig (zitten wat deuken in, en voorspoiler is krakelee), maar voor de rest wel een volvo !
zal foto's nog posten, de beste man heeft em sinds mei afgelopen jaar, en voor een prikkie gekocht..
Wellicht leuk om uit te nodigen voor de R meeting :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: KIM op 12-01-2012 16:14:58

Haha, je mag wel opschieten...
Straks is ze te groot voor dat zitje.

Klopt, daarom heb ik hem er maar meteen ingezet ;D

Ook al is ze er vrij binnenkort al uit gegroeid, vind het zowiezo wel leuk als extra uitrusting van de R :D
Iemand is nu heel gelukkig :eusa_clap:

Namens Leonie:

ik heb een leuk zittje gekrechen voor in de auto die heeft papa gekocht bij meneer teddy. en dat vind ik verschrikkelijk fijn.
dus dat betekkent dat ik dat heeeeeel blij mee ben. :eusa_boohoo:
en ik vind dat alle rooije RR's op de mieting mogen komen die bij mij is. :eusa_dance:
en nu is papa''s auto veeeeeel mooier dan die R van meneer kornelis :D
enik heb de smillies zelf uitgekosen ;)

dkke knuffel van leonie :eusa_drool:

KIM

Ik val haast van mijn stoel van het lachen!

Citaat van: Leonie
en nu is papa''s auto veeeeeel mooier dan die R van meneer kornelis :D

Ze zegt meneer tegen me...  ;D

Leuke upgrade. Mijn neefjes en nichtjes vonden het ook zo geweldig. Voor de rest totaal nutteloos...

Groetjes,

Kornelis

UserID6342

Idd een leuke update en weer eens hoe makkelijk je kinderen blij kunt maken.  Nu komt het moment er dadelijk aan dat je het ding gaat vervloeken (net zoals ik) als ze eruit gegroeid zijn en je er eigenlijk geen ruk meer aan hebt.  Want dan kun je een losse armsteun niet meer vinden.  Ik zoek er ook nog eentje zolang ik al met de T-5 rij ;D ;D

arjen850

Das het mooie maatje, als hij is ingeklapt heb je een prachtige lederen armsteun:)

UserID6342

Weet ik grote vriend, heb zelf ook zo'n ding erin zitten en wil graag een normale armsteun terug.  Wik 'm zo omruilen en is nog zwarte leer ook dus veel makkelijker te vinden ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 12-01-2012 19:39:22
Weet ik grote vriend, heb zelf ook zo'n ding erin zitten en wil graag een normale armsteun terug.  Wik 'm zo omruilen en is nog zwarte leer ook dus veel makkelijker te vinden ;D

Waarom wil je hem omruilen dan? Omdat deze ook net als de andere gebruikt kan worden als armsteub? De rugleuning van het kinderzitje is zacht leder, en kun je dus gewoon ink ;)lappen

arjen850

Citaat van: maruska op 12-01-2012 16:30:40
Zo, net een Rode R met licht interieur tegengekomen ! Blijkt gewoon bij mij in het dorp te wonen ! Heeft wel een hoop TLC nodig (zitten wat deuken in, en voorspoiler is krakelee), maar voor de rest wel een volvo !
zal foto's nog posten, de beste man heeft em sinds mei afgelopen jaar, en voor een prikkie gekocht..
Wellicht leuk om uit te nodigen voor de R meeting :)

Morgen moet ik naar Delft, wie weet zie ik um nog. Uiteraard heb je hem verteld van 2e paasdag he? ;D