Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 11-01-2012 08:01:28
Heerlijk al die reacties:) tis niets, het wordt niets en toch vind ik het geweldig:) mijn handen jeuken om er wat mee te doen:)
En euh.... wat vind Jolanda er van of hoeft ze er niet mee te gaan rijden ? ;D ;D

Chris

Veel plezier met je nieuwe speelgoed Arjen... En jeetje wat is dat lichte interieur mooi ;D!

)()()sT

Je kunt vanaf Marktplaats helaas geen foto linken maar in die advertentie zie ik een linker zijaanzicht van die 345 en ik snap nu waar ze bij Volveu de uitlaat van een V70N afgekeken hebben ;D

Zoiets ;D

Chris

Citaat van: )()()sT op 11-01-2012 08:27:29
Je kunt vanaf Marktplaats helaas geen foto linken maar in die advertentie zie ik een linker zijaanzicht van die 345 en ik snap nu waar ze bij Volveu de uitlaat van een V70N afgekeken hebben ;D

Zoiets ;D

http://farm5.static.flickr.com/4102/4760853555_cc5e9dc61d.jpg

:eusa_clap:

elianmars

Citaat van: arjen850 op 10-01-2012 23:32:40
http://link.marktplaats.nl/513771747

De 340 ;D ;D

CiteerIk verkoop de auto, omdat ik inmiddels weer in een schakelauto kan rijden.

En dan kun je ineens niet meer met een automaat rijden?  :eusa_think:

Ik zou voor m'n verdriet niet zo'n hok willen hebben, maar goed, dat zeggen sommigen ook over de N  ;D

Succes ermee!

Vulk

10x liever een 340 dan een N! Daar ga je lol aan  beleven.

Powerpete

ooooo. :eusa_drool: :eusa_drool:.... alleen jammer dat het een 4 deurs is...... 13 jaar plezier van mijn 360 GLT gehad... jammer dat ze alleen onder je kont vandaan rotten....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Daf46

Citaat van: Dirk342 op 11-01-2012 07:55:21
Citaat van: Boeijke op 11-01-2012 00:13:52
Niet bepaald mijn favoriete modelletje maar  vind al dat ouwe spul wel iets hebben.

Veel plezier ermee Arjen.

Hier net zo Arjen, oke het is helemaal back to basic en dat is erg leuk zeker als die ook nog eens belastingvrij is.  Maar ik heb het model nooit iets gevonden, vind dan een DAF of Volvo 66 vele malen leuker om te zien en nog meer basic. Om eerlijk te zijn dan liever de DAF als de Volvo.  Plus je hebt dezelfde herrie aan boord met die riemaandrijving.

En die Dafjes (44-55-66) koop je voor hetzelfde geld (bij goed zoeken voor minder) en roesten ook net zo hard ;D en het is iets unieks.  Maar uiteraard wens ik je wel heel veel plezier ermee, maar dat gaat wel goedkomen ;D
En met een Variomatic moet je in je autoleven sowieso eens gereden hebben, destijds veel lol gehad met mijn 46 in de sneeuw  :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: Vulk op 11-01-2012 17:55:26
10x liever een 340 dan een N! Daar ga je lol aan  beleven.

Ik begin toch te geloven dat je niet helemaal lekker in je bovenkamertje bent, Thomas  :eusa_eh:

;D ;)

arjen850

Zo, weer terug van een bezoekje in dronten, ben vanavond bij teddy geweest. Normaal gesproken ben ik iemand die alles zelf wil doen, maar nu heb ik besloten te gaan pronken met andermans veren :angel: Die van Teddy dus,
Iedereen weet natuurlijk van zijn alcantara werkzaamheden, om een lang verhaal kort te houden, alles ligt dus nu hier. En zal TZT in mijn R gaan komen :eusa_drool:
Tevens heb ik zijn kinderzitje gekocht die verwerkt zit in de achterbank, en daarbij mijn armsteun achtergelaten zodat zijn interieur wel kompleet blijft.
Sins mijn dochter bij Kornelis op het zitje gezeten heeft, zeurt ze me de oren van het hoofd, en vind ze zelfs de R van Kornelis mooier :eusa_wall: Dat kan dus niet he :eusa_naughty: ;D
Ook de handrem, letters op de kofferklep en nog wat snuisterijen, die mijn R weer wat kompleter gaan maken zijn meegekomen :eusa_dance:
Was gezellig bij Ted, nooit hebben we elkaar persoonlijk gesproken, en nu na de kennis making lig je gewoon samen te sleutelen ;D Das geweldig toch :laugh:

En zodra zijn R helemaal kaal is, zal zijn opendak ook deze kant op komen :D

maruska

arjen, je kent de drill hier.. foto's !
mooi dat de auto van Teddy verder leeft bij diverse mensen..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Oke foto's, al zegt het nog niet veel ;D

Sbv

Langzaam komt het donkere er al wat in  ;D

Teddy81

Was zeker gezellig Arjen, leuk kennis te maken! :)
Heel veel plezier met het spul, ik ben blij dat ik jou (en je dochter ;) ) er blij mee kan maken!

Groeten

UserID6342

Leuk hoor, en bij Ted zat het alcantara er perfect in allemaal.  En Leonie heeft groot gelijk, zo'n zitje zit ook veel beter als een kinderstoeltje ;D