Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-11-2012 20:00:38
Wie is wie op de foto's?  Dan ben ik ook weer op de hoogte. ;D

Ewøut

Arjen is een bourgondische naam  ;D
En dirk is die kleine  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Boemeltje

Citaat van: )()()sT op 19-11-2012 08:51:27
Citaat van: Dirk342 op 19-11-2012 07:39:50
Heerlijk zo'n pedalenbak en koppelingscilinder ;D

Ja hè! Maar weinig gevloekt Dirk? ;D

Dat zou niet best zijn toch, dan gaat het niet goed ;D

arjen850

Zo, vanavond weer een rukje gemaakt. Heb vanavond de met alcantara beklede interieur delen geplaatst, ik heb de keuze gemaakt het hemel niet te doen, ik vind dat iets te "overdone"
Moet er eerlijk gezegd wel aan wennen :eusa_whistle: Daarom heb ik alle verwijderde delen in 1 grote doos gedaan, zo kan ik altijd nog eens terug,
Maar eerst wil ik het zien als straks de gehele auto weer klaar is..

Zo was het:

En zo is het nu:

Ook is er nog een doos via de dealer binnen gekomen, alle koelwater leidingen inclusief de beide kachelslangen, alle filters, bougie's, o-ringen, pakkingen, krukas keering (lekt overigens niet, maar ligt nu los) turbo leidingen, klemmen, en nog wel wat klein grut, tjakka, weer een beste rekening :o ;)

Nu langzaam aan weer beginnen met het afbouwen van de binnenzijde..

jgvdv

oei gauw weer het originele spul terug bouwen , krijg sweety flashbacks, of de auto van dumb and dumber ;)

maar als je het zelf mooi vind , mooi laten zitten het is jouw auto!
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Sbv

ramonmartin

Ik wil het weleens zien met het interieur erin, nu lijkt het me niets, maar dat komt ook omdat de wagen "leeg" is.

Jelmar

Het is mooi bekleed! alleen -even voorzichtig zijn hoe ik het zeg ;D- vind ik persoonlijk de kleuren combinatie niet echt geweldig. Ik vond je keuze voor een automaat beter  :eusa_whistle:

Maar goed, ik ben dan ook niet wijs  :angel: als jij er maar gelukkig mee bent Arjen dat is het belangrijkste.
850R

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 20-11-2012 22:55:17
Sorry niet mooi dat alcantara erin.

Ik vind het ook niet echt geweldig, misschien als compleet plaatje het wel leuk is.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Mmmmmm persoonlijk vind ik het iets te, vooral de stijlen vind ik storend, maar misschien als het interieur weer compleet is dat het wel in balans is.
Zo niet, jammer het is jouw auto en als jij het mooi vind is het goed, ga vooral zo door (alleen wat minder op Dirkie gaan liggen hij is al zo klein  ;D)

Groet,
The Demon.

arjen850

Als ze maar wat te schoppen hebben, dan zijn ze er wel ;D ;D

BBS

Eerst maar even het totaal plaatje zien, maar tot nu toe geniet het niet mijn voorkeur ::)
Maar Arjen, het is jouw auto dus lekker dat hok inrichten zoals je dat het het liefst wilt hebben.

Het is dan wel weer  :eusa_clap: :eusa_clap: om te zien hoe je dat doet. :D
Volvoloos....

)()()sT

UserID6342

Gewoon even afwachten als alles dadelijk er weer in zit maatje, net wat je zelf al zegt.  Zo krijg je geen goed beeld en is het al snel een kermisgeheel.  Ben net zoals jij erg benieuwd hoe het staat met alles er weer in.

)()()sT

Citaat van: ramonmartin op 20-11-2012 22:58:39
Ik wil het weleens zien met het interieur erin, nu lijkt het me niets, maar dat komt ook omdat de wagen "leeg" is.

Zoiets?

AlcanTeddy

:D

elianmars

Dan zou ik toch de hemel er ook in zetten. Is veel meer een geheel.